Camilla Parker-Bowles hà datu una entrevista franca in a vigilia di u so jubileu

A moglia di u primu Carlu decide di parlà cù i ghjurnalisti di u Mail è per a prima volta per dì à detaglie nantu à a manera chì a so rilazioni nascinu dopu a morte di a Principessa Diana. A Duchessa di Cornualles hè statu francu:

"Circa un annu dopu a morte di Lady Dee, ùn pudia sazià tranquillamenti. Hè una verita bocca! Ùn aghju vugliutu ancu un tali un nemicu. Fubbe basamente in i tacchi di i reporte, ùn puderanu micca esse ellu.

Amore compassionu

Pensemu chì l'amori trà u Prince Charles è di a Sra Camilla Rosemary Shand (nomu di a solte di a Duchessa) scuppiau in l'anni 70. Ma a famigghia riali ùn approva micca a candidazione di a picciotta è u prinfessu hà da spusà à Diana Francis Spencer. Ufficialmenti, l'amatori puderebbenu sultantu solu dopu u divorziu di u prince è a princesa, seguita da a tràggica morte di Diana, Queen of Hearts in u 1996.

U casu tantu annulatu di u Principale Carlu è u so amatoriu longu hà fattu l'annu in u 2005, però, sicondu Camille, ùn hè mai statu capaci di utilizà à u rolu di a sughjera di a reina:

"Ci sò cuntentu chì i mo genitori puderanu dà una educazione decentu, m'hà amparatu da e modi più ghjustu. Ùn si pò dì chì in a mo ghjovana ùn era una picciotta, cusì, à l'età di 16, scappau da l'scola è andò à u cuntinente - in Paris è à Florence. Per mè hè stata una scola sorella di vita: aghju amparatu assai affari interessanti di a cultura, hà amparatu cumu cumunicà cù e persone, capì cusì per cumportu in a socie. Senza di sta sperienza, ùn aghju micca esse capace per affruntà a cumpetizione di a duchessa. "
Leghje ancu

Sicondu Lady Camilla, u 70 anniversariu, hà prutezzione di celebrà senza a so risonanza, cù a so famiglia.