15 gimaltati di ghjucazione - u muvimentu fetali

Ogni mamma futura hè anticipatu à u ghjornu chì u zitellu li permettenu sapete da ellu stessu cù i so primi pazzii. In a cunsultazione di e donne, u duttore ancu dinò di ricurdà quella data per rimpiazzà a carta di a donna preguita.

L'accuminzagghia di l'attività di u mutivu di u fetu

Di solitu i primi movimenti di u fetus sò sinte da 15 settimane di gravidanza. È quelli chì sò preparati per un ripruduzione di partitu, sentenu micca prima di quelli chì aspittàvanu u primu zitellu. Primordiale, a maiò spessu, primu senti u primu tremore vicinu à 20 settimani. Ma questu ùn significa micca chì u zitellu ùn si move micca à tuttu finu à questu ora. In fattu, accuminciannu quasi 7 settimani, i primi muvimenti apparentanu. Ma siccomu u fetu hè sempre troppu chjucu, ùn tocchi in i muri di l'utru, chì significheghja chì ùn hè micca listessa. À u primu screening ultrasound, pudete vede cumu u zitellu fa movimenti cù i so membri.

Dopu à 14-15 simpati di gestazione, i movimenti sò più attivu. Questu hè spiegatu da u fattu chì u zitellu hè cultivatu, i so membri si face acquisto. U foglie fluttu in u liquidu, fughjendu da i muri di l'utru. Eppuru perchè u so diminuitu, a mamma ùn pò micca esse chjappu. Certi donne, à sente à u corpu, nota qualchì signalhe famigliali, ma pudendu scrive à u travagliu di l'intestini o a tensione musculaire. Questa hè una di e ragiuni per quali l'aborti s'uniscia i movimenti in 15-16 settimane. Sò parechje maestri prufessiunali, sapanu esattamente ciò chì aspetta, quandu sò oghji acquessu di stu fenominu. Inoltre, u so muru abdominal hè una stizza stissa è sensibule, chì cuntribuisce à una percepzione megliu di l'attività di u zitellu.

Inoltre, avete deveru sapè chì e donne chì a donna sana serà capace di ricanuscià i movimenti di i migghiori dopu à quelli chì sò pocu pisu. Una prima madre expectante, chì hà esperatu a prima nàscita, hà ancu tutte e chance di sentitu di u muvimentu fetali più vicinu à a sema 15.

Norma di attività di mutivazione

U cumpurtamentu di u zitellu, a manera chì si move, hè impurtante per valutà u cursu di a gravidanza. Certi mei medichi si ponu dumannà à una futura mamma per guardà un pocu diurnu in a quale anu detti i movimenti di u zitellu.

U zitellu hè in un muvimentu cuntrullatu à u rolu, salvu u tempu quandu dorme. Doppu 15-20 setmi di gravidanza, u numaru di disturbi hè di circa 200 per ghjornu. In u terzu trimesteru, u so numeru aumenta a 600. E allura u zitellu torna più difficiule d'attivà in u corpu per u so grandore aumentatu, perchè u nummu di scossi hè ridduzzione. Hè nutate chì a mamma in ogni casu ùn pò micca sèntenu tutta tutti i muvimenti.

I fatturi chì seguenu influene l'attività di migghiuri:

Se à 15 settimani di gravidanza, a sensazione di tràgge ùn hè micca dispunibili à ogni futura mamma, da quella 24 qualcosa chì deve esse elettu à u so corpu. Se vede un mudellu in a natura di i muvimenti di i migghiori, hà da cunsultà un duttore. Dopu tuttu, pò esse un simbulu di qualcosa altere, per esempiu, l'ipoxia, a mancanza d'idratazione. U duttore pò prescrive esaminazioni supplementari per determinà a cundizione di u zitellu. Se necessariu, u trattamentu serà prescribed. Un ginunu pò mandà una donna incinta in un uspidale. Ùn viaghjate immediatamente. In e cundizioni di l'istituzione medica, a futura mamma serà sottu a tutela di i specficisti. S'è capisce chì tuttu hè bella, da esse mandatu à casa.