U primu muvimentu di u fetu durante a gravidanza

I primi muvimenti di u futuru figliu si appressu assai tempi - ponu vedà eccografiati da l'età di 7 anni, è, cun elli cù un sonu di corpu, indicanu chì u fetuu hè vivu è sviluppatu. E à 12 settimane pudete veda micca claramente micca solu i muvimenti, ma i mani di u futuru figliolu è cumu attivu u fugliu - qualchidunu viulazione di a gravidenza rimettanu à l'attività di u mutivu ridutta o di l'excitante.

Quandu u fetu si manca?

Ma a donna ùn senterà micca a prima riurda di u fetu prestu (più vicinu à 18-20 simpati) è ancu s'ellu mi pare avete chì u zitellu traspendenu in 10-12 simpati, ùn hè micca cusì cusì. A probabbilità di u muvimentu in questu piriodu, pudete piglià un peristalsi intestinali aumentatu.

Movimentu Fetal durante e primi pregunni sussegwenti

Sì l'embarassada di a donna hè prima, po ssu senti u primu rivolviri di u fetu annantu à a 20 simana. Ma cù u sicondu è e prublemi novi cù questu hè pussibuli dui simani prima - à settimana 18. Ma questu hè assai ndividuu, è spessu una donna pò sinte u muvimentu di un ziteddu prima o dopu - da circa 14 simane à 25 simane.

Ma, si ci hè una 21-23 simgaghji, è a donna ùn senti micca a muddenda di u fetu, o perchè - ùn ùn senti micca u muvimentu dopu à a 25 simana, ci hè necessariu visità u duttore: à sente, se u latru di corpu hè normale. È, se ne necessariu, per cunducerà ultrasoundu à sapè cumu si u zitellu sviluppau è observe a so attività prufessiunale.

Ciò chì hè dipende quandu u primu muvimentu di u fetu si prisenta durante u gravidenza?

À u primu alloghju a sensibiliità di l'utru hè più bassa ch'è à u secunna, è a donna sia u muvimentu di u zitellu dopu - a diffarenza hè spessu 1-2 settimane. U primu muvimentu di u fetu durante a gravidanza avà digià da 14 weeks, ma micca sempre a sensazione di a mamma hè affidativa è spessu prende l'opara di l'intestinu più spessu.

Ma di 18-20 settimane, a donna sarda sempre di distinguish quan u zitellu si move. L'apparizione di i primi disturbi depende di u pesu è a pusizione di u zitellu in l'utru, a quantità di u fluidu amnòticu, u spessu di a catena subcutània di a mamma, è a sensibilità di u so sistema nervu. Ancu l'ora di u ghjornu è l'exercitu fisicu l'afectanu - à u restu, a notte u zitellu sughjettu più attivamente.

Dopu à 25 settimane di pruvucà, una donna avissi bisogna sia obligatoghja, seguite u seguitu tutti i ghjorni, è da 28 settimani in una ora, cuntendu à 10 movimi duranti un teste di fetus. Se ci sò più di 15 movimi o ùn sò micca prisenti durante u ghjornu, avete da cunsiderà immediatamente un duttore - l'ipoxia di u fetuu è ancu a morte intrauterine hè pussibule.

Cume a determinazione di a data di nascita da u primu muvimentu di u fetus?

Ci hè una crede chì, se u ghjornu chì a donna fatta hà sappiutu u primu muvimentu di u fetus, aghjunghje cirte 20 simane, pudete truvà a data precisa di nascita. Ma stabilisce a data di nascita sicondu a prima disturbazione hè un metu assai dubious. Anchi si u gravidenza hè a prima, è u muvimentu di a donna hè stata trova precisamente à a 20 simana di gravidenza, è l'ultrasoni cunfermò.

A l'epica di u nàscita affecchia assai fatturi, cum'è:

E si u muvimentu di a donna hè stata fatta prima o dopu da u tempu mediu, ma pensavanu per eru di 20 or 18 settimani, a data di nascita puderebbe esse ghjustu da a realità. Hè megliu utilizà u vechju mètudu bonu di determinà a data di nascita da a data di l'ultimu mesu o da ultrasound. Ma ogni tècnica per a determinazione di a data di nascita pussibuli ùn duna risentimentu centu percentuu, è quandu u zitellu hè natu hè quasi sempri una sorpresa per i genitori futuri.