Lucignolu cù e to mani

Sè ochju aspetta intornu, ponu vede parechji uggetti diffirenti, dati da a natura è creati da l'omu. Un aghju creativu di quelli di elli aiutanu à creà cù i so propria manu articuli artighjani articuli originali chì sò adattati per u usu di a vita di u ghjornu, per esempiu, lampi. A manera più faciule hè di fà una luminaria di utensili unibre. Custa custruisce di prezzu, ma u lampu sarà stylish and very beautiful. Inoltre, ùn pudemu micca spurtà, è cusì contami l'ambienti.

Cumu fà un lampu maestru maestru?

  1. Preparamu travagliu per u travagliu. Avemu cercatu un buttigli di plastica è cumprà spese di plastica dispunibuli. A dimensione di i piatti deprezza da a dimensione di u candulariu chì vulemu fà. In u nostru casu, piglià un vaso di cinque litru. Per fà u travagliu più veloce è di piacè, hè megliu cumprà una pistola adesiva. Avemu bisognu di tisori è batte per u lampu.
  2. Cut the bottom of the plastic bottle with a knife or scissors. L'albergue pò esse stata numerosa chì u fabricatore hà fattu o fessi più shorte.
  3. Cut the stem of the plastic culler. In i nostri mani, solu sò fundazioni sò stallate. Per un grande buggeru, precisanu assai. Emu travagliatu cù tiseiari, cutidianu o tagliu. Per ùn perdià u tempu in u prucessu creattivu, hè megliu preparà e voce in anticipazione.
  4. Dopu à circuncisioni di a brunetta, u legnu è l'imprecisione fermani, perch'elli ci volevenu coperto. Applica a cola in u fondu di a cullette è appliunna à u culore di fondu di a buttiglia plastica. Senza cù a manu finu à sente chì a cola hè cunghjellata è pudete continuà a travaglianza. Emprumbe à travaglià da u fondu per a raghjunu chì ogni stazione successiva chjarlule u prelinu è permette di hideout di l'ochji tutti l'aspettu negativu.
  5. Pigliemu i cucuzzeli in un cercolu finu à truvà u collu di l'osteria. Pudete puru cullucate urdinatore, trasparente o multicolore. Doppu l'ultimi, l'effettu seranu solu stunning. À l'ultima tappa di scelta in e mani, avemu un objeto in a forma di cun o scale.
  6. Chì u collu hà vistu più esteticu, aduprà cù un rimamentu dicurumbativu, avemu fattu di cullettes, chì chjattulemude un pocu più ca i prudutti avanti.
  7. In u caprettu di a buttiglia, tagghja l'attuali per u filu.
  8. Pigliemu u cartridge, disassemble è tornanu a tappe. Allora a coletta torna. Per fà un lustrutero, usamu una lumera di salvezza energetica, cum'è noi travagliatu cù platti di plastica, chì in u calore offerte offienti à i vapuri di u corpu. Lampi ecrani ùn fate micca calà quellu materiale chì sò in cuntattu cù. Se cumprate un lignu incandescent, a luminaria, inestabile à e altitudini temperaturi, cumincià à friddu.
  9. Scambià a lampu in u socket. Ci putemu in una buttiglia plastica, pezziata cù cullelli. Décorate a rimmette cù una pistola pastata à un strumentu di illuminazione quasi casi.
  10. Agghioru u candela in a reticule è diventate u so brillo.

U materiale per a lampara, chì avemu fattu cù i nostri propri mani, pò esse di parechji culori. Ma, a diversità di una buttiglia di plastica trasparenti, i bianchi, verdi è altri culori brillanu bè quandu u mezzu hè travagliatu. L'aranciu pò esse suspesi o postu nantu à una superficia plana, diventa torna in una lighjerita . Se u so sonniu, aduprendu l'arghjentu è e spese, puderete vede cun altri opzioni per una lumera di u designer. Per esempiu, quandu a basa di i sposti ùn si sò micca cumplicati un altru, vene un tipu diffeinu di lumera.