Patch "Scale" cù l'agulla di tallo

Ancu l'iniziunari principianti sapemu chì a puntata cù l'aghju di puntata ùn hè micca solu una sughjetti utilita, ma dinò una attività cusì excitante, sopratuttu quandu hè impiegatu à rimbisà qualsiasi mudellu - chjuvatu o voltu . Parrannu di e l'ultimi tendini in u campu di stampà a tela, ùn pudemu aiutà, ma stava nantu à i patti chì imitanu i scali di i pesci è i rèttili. Parramu da cumu cunnetta u patronu di "Scale" cù l'agulla di tallo.

"Scale" - patchitu cù l'aghju stampatu chì facenu scritta

Patrucini, cù quale pudete creà l'effettu di "scaly", hà inventatu una grande varietà. Emu abbandunatu in una versione simplici semprici di u schema di triccò "Scale" cù radichi, chì hè sottumessu à ancu i tessuti più inexpugnati. In a nostra varianti, i flakes saranu incensu da incusciate.

Per noi ghjucenu necessamu:

Accogliu per u travagliu:

  1. U tile cù un mudellu di "Scale" ùn si trovanu chjusu da tuttu u largu di u bordu à u borde, ma strade da scala à scala. Ogni flocetta individuali hè ligata per questa schema di quì sottu. Sicondu u schema 1, semi scala seranu sfuciuti, è sicondu u schema 2 - scala cumplèta. Per fà u pattu bellu è pulitu, tutti i cicli in ellu devenu esse anu allungatu.
  2. Per fà chì i cicli in a prima fila turnà à esse pulitica è allora allargata, avemu da scrive sta fila cun un ganci. Scrivemu nantu à i razzi di 20 punti cun un filu biancu è cusemu a prima fila cù a soffrazioni faciale. Dopu, seguemu a travaglià annantu à u schema 2, fendu una riduzione à u principiu è a fine di ogni fila. Ci hè una puntata da u schema, mentri u travagliu ci saranu solu trè loops left. L'avemu chjucchjati è avè chjamatu u scalu.
  3. Per a prima fila di u seconda scala, cullemu in un latu di i 10 vechji precedente, è 10 più cù l'aiutu di un ganciu. Cusì avemu un sèculu settore per a seconda flake, da a quale emu accuminciamu a travaglià sicondu u schema 2.
  4. Dopu chì a striscia hà floccanti abbastanza, finissemu a strapata cù un scaly midnight, cunnessi sicondu u schema 1.
  5. Avete bisognu di ritornu u travagliu di travagliu à u principiu di a prima fila. Per questu scopu, in i lati liberi di i scalini, pigliemu 10 loops nantu à l'aghju stampatu circante. Per puntà altre scale (in u nostru casu numero 5) aghjustate 10 loops più nantu à i radichi.
  6. Ci hè un tagliu finitu 5, cù 10 bucelli sbagliati + 10 radichi di radichi circulatori. L'altri loidi nantu à l'agrumi circus di tezza ùn sò micca usati.
  7. Per scalci di scarami № 6 avemu da tipulà 10 loops longu à u borde di i scalini n ° 5 è piglià 10 più di l'aghja di tezzi circus. Fighjemu dinò l'scala finu à a fine di a striscia, fate cumpiimentu cù una mità falata è rinviate u filu à u principiu di a fila.
  8. Dopu avè attaccatu 3 e stiglii, passemu à quartu. Per ella à u principiu di u triccò, untaglialà a mità di scalini, è cusì avemu fattu di cunfurmità cù u schema.
  9. U cartulare di u cartulare di u Scale vi faceva questu.