Ikebana "Autunno" cù i mo propriu mani

Ikebana hè generalizatu di materiale naturali: fiori e freschi secchi, fogli, rami. Hè assai pocu spaziu per fà iglichi da foglie d'arburi è legumi (colti, taglioli, anu). Imprevisu è interessante sont sanu l'ikebana, se utilizate bassini di bocca è frutti, poni nantu à i rami. Da l'articulu sarete amparatu: e reguli basi di scrivere iBebana è cumu fà un cuntzertu cun i tepaghji.

Regoli per u trappu ikébana

Quandu travaglià l'ikebana, deve esse ricordati chì ikebana ùn hè micca un bouquet, ùn pò micca tollerà splendore. A basa di ikebana hè cumpostu di trè elementi di simbulu: syn (sky), soe (human), hikae (terra).

Ikebana hè custruita in seguente da e regule seguenti:

1. Ogni elementi sò stallati cum'è asimmetricamente, furmendu un triangulu, mentri l'elementi devanu esse in parechji volti.

2. U bastimentu per ikebana deve currisponde à u materiale vegetali utilizatu, è monofonu è senza un patronu. A ristorante Rough hè adattatu per i culori pesci è i rami grandi; I fiori di i fiori mi piace boni in fugliale o navi di lignu è in cestieri di vimine; per rosi, tulipani, caravuli è liri di u vallée - vasuferi di vetru o di porcellana. In u rolu di "vase" pudete aduprà qualsiasi ogettivi chì ti piace.

3. Eppusizione di i trè elementi principali sò predeterminati da a dimensione di u vaghjolu: a longu di u troncu di u primu elementu - u celu (syn) - hè uguali à a summa di a durata di u diametru è l'altezza di u vasu multiplicate da 1,5.

4. A relazione è l'arrangementi di elementi-simboli:

5. Branches in u bastimentu sò sempre stati in unu di quattru punti: right, left, front, back. Per fà questu, utilizate un apparitiu speciali per fraccionarii fiori - kenzan o piaflor (spono poroso), se ùn sò micca, uttenite plasticine o un saccu di plastica cumpricatu di arcilla dilata.

6. Dopu à l'arrangementu di l'elementi principale, l'ispaziu hè impiimentu di materiale vegetali di un secunnu sensu di significatu.

Master-class: Ikebana "Autunno" cù i mo propriu mani

Pigliarete:

  1. Fate u vase cun mittevuli di vetru.
  2. Comu una caminata, piglià una forte filosa di l'orchidia di cymbidium, circa 50 cm in altu, cù un liggeru curpitu in u left.
  3. Pudemu colti à u vase, perchè chì a basa di u troncu tocanu u fondu di u vase, è avvilemu a branche à u 15 ° à left.
  4. Comu un blu, pigliammi una ramma di una orchidea cun un troncu casi 60 cm è ponu dinò à un angolo di 15 °, facennulu à u dirittu right.
  5. Sprig "ting" si mette in u vasu quasi in parallelu cù u blu, è liggeru torna in u latu di u latu, detta di l'hickae.

Ikebana "Autunno" hè prestu.

Master-class: Autumn Ikebana da i rigali di a natura cù i so propriu mani

Pigliarete:

  1. In a zucca, cut the bottom smoothly, è facenu un pirtu pocu à u cima è, siddu possu, ne puru a zucca di e sementi.
  2. I cunti sò pegati à l'estremità di e rami di u ramu principalu da una termo-pistola;
  3. In a zucca, inseritu è ​​riparà a rama principali, è diprezzate u tottu di a carbassa cù a rame di a frasche di muntagna.
  4. Pigliemu i pani rossi è i picculi rami di foglie muntagna in diversi posti in u ramu principali.
  5. Per fà a frescura di a cumpusizioni, travagliammu cù purpurinu per e piante interni.
  6. Per creà a cumpletta di a cumpusizioni nantu à a tavula, facemu un catellu di foglie è castagni, è nantu à i nostri ikébana. A nostra nostra ughjettivu hè prestu.

Dove in Ikebana hè un arti chì deve esse studiatu in Giappone per un bellu tempu. Pruvate, spirimone è vi sarete forsi necessariamente.