Ghjornu di u salinu - per cugliu?

A Great Quaresma è a Pasqua per i nostri antenati eranu di grande impurtanza, è quasi tutti i ghjorni di questu pezzu hà u so significatu specialu assuciatu cù vede credenze folklori. Per esempiu, era duranti a Great Quaresma chì fècenu u ghjornu di u sali, cumu avemu da asciucà è di parlà oghje.

Cumu quandu, per preparà u quartu saltu neru?

U primu puntu di ricurdà è chì, secondu tradiziuni, u salinu hè stufatu nantu à i loghje speciale, sò stati cullati durante a Quaresma. Se vulete osservà a tradizione cumu possu, avete bisognu di posponà un logu d'u beddu ogni domenile da u principiu di u rapidu è finu à a Pasqua, è hè quellu chì seranu dopu usata per u rituali.

Avemu da scupritevi ciò chì u ghjornu ghjennaghju sò, è à quandu tempu di cocilu. Ghjovi hè u salitu cumuni cumuni, chì u ghjornu di u ghjornu nimic fu fretu nantu à u focu. Questa sal hè un poeta chjamatu nìvuru, perchè dopu certi manipulazioni, hà avutu acquistatu stu culore.

Per capisce a manera di preparà u ghjornu di ghjennaghju nanzu, utilizamu a vera ricetta, per fà tuttu ciò ch'ella sia ghjuntu, se vive in una casa cù stufa cale. Tradizziunamenti in Clean Di ghjennaghju, u salinu era mischju cù u mulinu di cède, maceratu in l'acqua di primavera, in una proporzione di 1: 5, è u furdu era funnatu da u legnu di u vignetu precuglitu. Quandu a mutazione era pronta, era orata ind'è un pappagallou neu, o mette in l'anzianu ùn era nuddu bisognu necessariu, è messe in un furnu soprano. Mantene u salinu à u fornu cù migghiù avutu circa 1-2 ore, dopu a quale era stata extra è split in picculi pezzi.

Ci hè una altra ricetta chì dice di preparà u ghjornu salinu prima di Pasqua . Prima, cum'è in a prima descrizzione, duvete cunglunì u salinu è u mulinu, ma putate a cumpusizioni ùn hè micca in un pudimentu, ma in una pignatta chì hè colata in a frasca calda di u lignu fucu in u stufa. U buffu di u furnace hè stata chjusu dopu chì u cuntinuu cù u salinu è l'migghiulu era postu intornu, è a pignata hè stata saldata solu quandu facianu 4-5 ori.

U salu negru, sicondu i credenze hè una strumentu excelente per a limpieza di a casa di e forze maligni, aiuta à i malati afficheghji nantu à i so pedi è prutegge di l'infesta. Per guardà sal di u salu, hè necessariu un icone, è avè trattatu in un rag raggiu o un pezzu d'argilla.

Comu preparanu u ghjornu salinu in casa?

Una persona muderna chì stà in una casa senza stufa calefría o in un locu di a cità ordinariu pò ancu preparà u salu negru. Avete bisognu à piglià 1 kg di table salte è 5 kg di centu pane novu. Da i pani hà dettu tagliate u crosce, è un pocu impregnate a pezza di pane cun l'acqua, hè megliu d'eddu, fate d'assicurà chì a quantità di liquidu ùn hè micca troppu grande, avete bisogna à u pane, è ùn fate micca impregnatu da u liquid.

In seguente, in un cuncetazione, mischjà u salinu è u mulinu, posanu tutti l'ingredienti in una padedda o pane parolle, è cuntene u cuntinuu in un fornu pre-caliu à 250 gradi. I fornelli moderni vi permettenu à observà a preparazione di u salinu, perchè pudete facilmente stabilisce chì hè urdinatu per rinfurzà a forma, avete da fà appena vèchivu chì a massa hè diventata oghje è hà acquistatu un sordidu ombreu.

Solu solu restaura u salore negru, crusciu in picculi pezzi è passa per un pezzo. Quandu ci vole à facenu à leghje e preghere, hè cusì chì u sal serà più miraculu. A salina negra resultante pò esse aduprata à a cucina, hè un pruduttu cusitu è ​​naturali.