Sacramentu di u matrimoniu

U sacramentu di u casu in l'Ortodoxia porta un significatu profundo. Sicondu a Bibbia, u matrimoniu hè necessariu solu per a continuazione di a famiglia, ma ancu deve incorpore l'unità di u corpu è u spiritu, l'esistenza armoniosa è l'assistenza mutuale. A vita hè cuncurtata hè di grande impurtanza in a Bibbia, u matrimoniu significa l'attitudine di Diu à i persone, Ghjesù Cristu à a chjesa. Sicondu i canoni di e chjesa, u matrimoniu cristianu hè indissoluble.

Sacramentu di e casate Ortodoxa

Se a famiglia hà decisu di legalizzarle e so rilazioni ùn solu per u so statu, ma ancu per l'omnipotente, dopu cuncludi ancu un registru spirituale di u matrimoniu è fà cumercii di casu . Hè impurtante chì capisce chì a casale ùn deve esse micca solu una formalità, ma una decisione mutuale deliberata. I Cònjose chì ricordate chì u matrimoniu di eglise ùn hè micca cusì faciule per esse dissolute. Cusì, pensate bè cuncrettu per voi s'ellu hè prestu per un tali passu rispunsevule.

U sacramentu di u casanu implica preparazione. Prima, decide nantu à a data, perchè secondu i canoni di a Chiesa Ortodoxa, u casu ùn si trova in certi ghjorni - per quessa, hè megliu esse specifice in u Tempiu si puderete marite nantu à u ghjornu elegutu. Uni simanii avanti a data di prupone, decide chì a chjesa cuntene u vostru matrimoniu davanti l'Altìssimu. Assicuratevi di vene à l'entrevista cù u sacerdotu - ellu vi diciarà chì règule ci hè micca in stu Tempiu, cumu si sviluppu di u sacramentu di u Casamentu, cumu si esse accadutu l'invitati, quantu hè u costu di u ritu.

Preste attentu à i vestiti di a casale: deve esse modestu è simbulizanu purità è umilità. A sposa devi esse in un vestiti biancu longu, cù una testa è spalle sottumessi (questu pò esse un velu o un figliolu). Inoltre, in anticipu hà bisognu di preparà anelli di impresa - in solitu fatti di argentu, candele di castagni, erba panci per elli, una tavola, è ancu icone di a Vèrgine è Cristu u Salvadore. Spessu aduprate puru cumprà dispunimenti pronti à u matrimoniu in i bieri di l'eglje.

I sposarii di miele avè bisognu à a liturgia per sguassà di i so piccati, è ancu esse necessari confessà è riceve Cumunion. Tutti issi mumenti anu impurtante per esse di anticipà un rappresentante di u cleru: u sacrificu hè tuttu dispunibile per dì à e contesta à i vostri dumande.

Cumu hè u sacramentu di u casanu?

I ghjovani ghjùnghjenu à a Ghjunta cù i so allughjò dopu à l'aghjuntu, aghjustatu da i clienti. À u tempu indicatu, u principiu di a liturgia stà accuminzata. A festa di a matrimoniu duverà in dui tappe: betrothali è da a casale stessu. U diacone preparalli un vestitu cun l'aneddu di e casali, è u prete dà a sposa è u sposu un casamentu di u casamentu impastatu. Dopu à questu, u sacerdò, tenendu a sposa è di novu davanti à i novi omosessuale, li dumanda à scambià cù trè volte. A sposa u sposu trè volte mudarà l'anelli à l'altri, è cusì unu di elli pruduce u so propiu. À questu mumentu i novu diventanu un mondu.

Allora vene u momentu più impurtante di u sacramentu di u casu: u prete adopta a corona di u sposu è cumanda a cruci di a croce cù questa corona. U sposu abica l'imagina di u Salvadore, chì hè attaccatu à a corona. U prete si trova una corona nantu à u capu di u futuru còmpiu. A più longa u sacrificadore aduprate u listinu rituali cù a sposa, a sola diferenza hè chì nantu à a so corona ci hè un icòttu cù l'imaghjini di a Vèrgine, chì a sposa abbia ancu bese. A solitu una corona sopra à u capu di a sposa hè tenuta da u tistimone.

Stu rituali di impunia e corone simbolizza chì u maritu è ​​a mòglia sò un à l'altru - u rè è a reina.

Dopu questu, u prete cunsacrà a tazza cù e Cahors è dà à i novu. Piglianu turnà per piglià trè sette, un vinu simbulizante un destinazione cumuni. Allora u sacerdò cuncesione a manu diritta di u sposu cù a manu ghjustu di a sposa. Hè passate trè volte in u analogu - avà sò sempre da a manu.

Young guverna à e porte ralte, induve u sposu avè besser prima l'imaghjina di Cristu u Salvadore, è a sposa - l'icona di a Mamma di Diu, cambièsinu. U prete dà una croce, chì a sposa è u sposu anu ancu basgià. Dopu ch'elli sò serve dui íconos - u Sancte Spirituale è Cristu u Salvadore. A preghiera hè leghjite. Dopu fattu quessa, a festa di a matrimoniu hè cunsiderata cum'è completa, i novu diventenu una famiglia prima di l'Altìssimu.