Walpurgis Night - Parcel

A Night Walpurgis hè tenuta da u 30 di aprili à u 1 di maghju. Hè cresce chì in questu tempu i limiti trà u veru è l'altru universu sò difuminati, è questu vi permette di viaghju dui maneri, vivri è morte. Dognu l'energia putente di questa notte, i ritu magichi realizati seranu speciale efficace è efficace.

Rituali è pezzi per a notte Walpurgis

In questu ghjornu, pudete cunduceru i rituali chì aiutanu in a vostra vita persunale, in l'esfera finanziaria, è assai altri. A cosa principal hè di avè una fede inestabile in un risultatu pusitivu.

Una trama in a Night Walpurgis per soldi

Per fà u rituali, avete bisognu di preparà sei cannili di u verde, un oro è novi bianchi, è ancu l'oliu di pinu è u sali. E Candele hè bisognu di oliu è piazzatu nantu à u tavulu in questu ordenu: in u centru - oru, all'estiru - verdi, è dopu altru circhiu di biancu. Per inizià u rituali hè necessariu in u primu minuti dopu à mezzanotti. Pigliate u sali è l'arrennu à a cumpusizioni di e candileri. Dopu questu, avete bisognu à un candileru d'oru, in u verde in u uruguaise è in a listessa bianca bianca. U passu prossimu č per andà per l'altru improvisu quattru volte è dite à a cuspirazione à a notte Walpurgis:

"Quattru volte ghjovani andà in ghjiru à u soldu, i soldi daraghju me".

Dopu quì, pusendu un pocu di tempu in silenziu è pensate à i soldi, chì solu s'incentora à grandezza. E candelli sò stati extiguati in l'ordine di ignizio inversa.

Argumentu da un rival in a Night Walpurgis

Questu ritu aiutà à rende un amatu si facia una altra donna. Per fà cunnosce, avete bisognu à andà à a currente à a sera di u 30 d'aprile è cullate un vetru di acqua. Per u rituali, solu l'acqua di primavera hè adattatu. Se ùn ci hè micca una fonte vicinu, pudete preparà l'acqua in anticipu, ma ancu u 30. Anu bisognu di avè una nova foto di un omu. Accussì à a mezanotte in a notte Walpurgis, mette una figura in un vetru di acqua è lasciate quì da quì pocu minuti. Allora pigliate una photo, fate in li labbra di u vostru amatu cù u salitu cumuni è dite à a cuspirazioni à a Walpurgis a notte, perchè hè questu spellu chì aiutavà aiutà à rimbursà l'omu da u rivalu, ma sona cusì:

"Sò acqua, voi (u nome di u mo amatu) sò in mo putere. Tutte e donne è e zitellu à quale tu puscia u labbra, hè pitittu chì u salitu amare per voi parolle. Seraghju unu per voi frescu. Cum'è una persona ùn pò micca vivià senza acqua per un pezzu tantu, cusì senza me ùn sarete micca ".

Allora porta u vetru cù una ritrattu è u mette sottu à u vostru lettu. In a mattina, mette a scena in un locu desertu, perchè nimu pò vede, è u guvernu averebtu bevià a lingua di l'acqua. In modu, pò ancu esse spressi in manciari. Se ùn pudete fà micca questu, per esempiu, ùn avete micca cumunicatu, poi purga l'acqua à a porta di a casa induva camparà o umucciu a tappa à a porta. U rituali ghjustu prestu è in e prossimità settimuli l'amatu hà definitu à sensu.