Cumu si pò distruggià da spùagliu è malice?

Parechji sò interessate in magia, realizanu parechji rituali è leghje cunspirazziosu, ma ci sò parechji interessate nantu à a parte negra. Hè perchè parechje malice è spoiling ùn sò micca spite. Tali affari afectanu neri à a cundizione d'una persona è in qualchi casu avutu l'"infettatu" pò ancu mori. Hè impurtante per sapè cumu per liberà di l'ochju bè, spoiling and birth curse. Hè megliu, per suprattuttu, per questu scopu per turnà à un sapien profesionale, ma ci sò rituali per l'usi casa.

Cumu si pò distruggià da spùagliu è malice?

Ci hè un ritu simplice chì sguassà i negattivi. Aduprate per ellu una chjesa è una nova casetta di partiti, è preparanu un cuteddu cù una scarpa di lignu. Assicurà 12 partecipazioni, cut off their heads sulphur and putu in un platu in un platu. Pone à focu incù un altru partitu è ​​dite à a cuspirazione:

"Chuck, brume à cinni, creme un ochju ughjettu fugliale, cede. Da u sulfu, cinni è à mè (u mo nome o u nome di una persona "spoiled") u mondu sanu serà sempre luminoso. Allora vi serà è nunda di più. "

Pusendi a cannila nantu à a tavula è stà vicinu à i partiti recortati. Dopu quì, fighjenu u focu è dicenu un parcintuali:

"Signore Ghjesù. Smash, guarì à u to servitore (u so nome o u nome di a persona "porkchenogo") 12 Tishin, 12 piedi, 12 fatty, 12 veins, neduzhishchev, dray, semifilament, bone. A chjave è u sguassu sò in l'acqua più pura, u focu in una alta muntosa. Gloria, Signore Ghjesù, hè veru.

Cù a to manu ferita, aghjunghjenu unu di i partiti à u focu, pusendu è aghjustate finu à chì quasi svinisce. Traspuntenu u stufa in u platu à a frasa. Repetite a prucedura cù tutti i partiti. Saucer incù tutti i cuntenuti licinziate in a intersezzione più cercana è dicenu dinò parolle:

"Era di ritruvà quellu chì era ghjuridutu. Tuttu senza rimborsu. Veramente ".

Cumu si pò distruggià di una maladizioni generica è spoorage?

Questu hè u tipu perchè più preghjudiziu , quandu u negativu hè impostu nantu à u genu generu. In questu casu, i cungiuri ùn anu micca aiutu è hè necessariu d'utilizà u rituali "soborozheniye", chì passanu trè anni. Hè impurtante per andà à a l'església regularmente è lettu ponu. Hè necessariu di mette vetelu per u restu à tutti i parenti sali. Quandu lampendu una candela, avete dettu nome u nome è osserva u cumpurtamentu di a candela. Si falla, significheghja chì a maladizzione venenu da a persona chjamata. Lighje a preghiera, per esempiu, "O nostru Patria", finu à chì i candelaccii creanu in una terza. Dopu quì, pusendu una altra cannila à fronte à l'icona di San Nicola, leghjite a preghiera è dumandate ch'ellu aiutau aduprà a maladizzione. U rituali finisci cu sti paroli:

"Chì i mo peccati si sò cunsumatu!" Dàteli, Signore, pace! Grazie, Signore! ".

Solu resta per urdinà un moleben per l'annu per tuttu u mortu.