L'esecutzioni di Simoron vole - visualizazione

I ritu di Simoron sò significativamente distinti di a divinazione tradiziunale. Simoron - magia, chì si duvemu realizatu da l'umorità, positiva è assurdu. Questa direzione hè cunsiderata a modu più veloce per truvà l'amore, i soldi, u travagliu bonu è a salute. Tuttu ciò hè assicuratu da a visualizazione , diretta à u realizazione di i so cun l'aiutu di Simoron.

I rituali di Simoron per i soldi

Prima di riferimentu di rituali à travaglià, mi vulìate esse un ritu riti foru di soldi.

L'opzioni più apprezzata chì aiuta à migliurà a situazione finanziaria. Per fà questu, avete bisognu di carica u purtava, è in u modu più cumuni. Per ellu, hà bisognu à piglià a cundizioni di u telefonu o da un altru dispositiu è una purse di soldi, un vacanti ùn si pò accade. Posa u cargadoru in un outlet, è piazzate u cuneccuore in u dipartimentu di purse cù i pezzi. Lasciate questu ora, è hè megliu per tuttu a notte.

I rituali di Simoron per u travagliu

  1. Una volta per settimana, fate u rituali seguenti. Pìglia un melatu pocu è dispostu in u vostru corpu, mentri dicia: "Sò assai attrattiva è attrattiva per u travagliu". Doppu aviri un tirariu.
  2. Pigliate u papetu è scrive una lettera à l'universu. In questu, scrivite in dettatura, qualessu di travagliu chì vulete, salariu, relazioni in u squadra è altri infurmazioni. Posa a lettera in un envelope, è u mail. E in a linea di l'indirizzu ùn abbandie di indicà chì a lettera deve esse entrì in l'universu.

I rituali di Simoron nantu à a salute

  1. Se à u momentu si trovi malatu è vogliu per esse megliu, da piglià u papetu è scrive nantu à a vostra malatia. Dopu questu, fate un avvena da ellu è a sumpassi a finestra cù e parolle: "A mo maladie hè addiu u sempre, perchè sò una persona sana".
  2. Una altra manera di ridette di a malatia. Preparate u tè è pigliate un pezzu di zuccheru, chì simbulizà a vostra malatia. Puscieti in una tazza è dicenu dinò parolle: "Quandu u dissu di u zuccaru, perchè a mo maladie sparisce". Piglia una vinu sana.