U Bautismu di u Signore tradiziunali è a tradizione: tuttu ciò chì deve bisognu di sapè quellu ghjornu

U battèsimu di u Signore hè cumpratu in a lista di e vacanze più significativu per i cristiani. Hè u solitu à celebrà u 19 di jinnaru. Molte tradiziunali impurtanti sò assuciati à stu ghjornu, per esempiu, a preparazione d'un òloch è ghjuchjardu in un burato di ghiaccio. Preceditu à Ghjesù da Natale, chì hè cunsideratu un u tempu ideali per u magia.

Rituali è rituali in Epifania

L'energia pusitiva putenti di questu ghjornu ha da cuntribuisce à u successu in l'implementazione di diverse ritimi per attruvà u flussu finanzitariu, l'amori, a salute è altre beneficu. Rituali per l'Epifania avissiru esse realizatu pigliatu in reguli impurtanti, per esempiu, unu ùn puderè dì à qualcunu di l'usu di magia. Hè necessariu di cunduceru rituali in a solitude, per chì nunda distraveranu è hè impurtante di seguità guidate infurmazioni.

Ritu di u Bautismu per soldi

U festa cunteneghja tradizzioni eclesiastichi è pagani. Ogni omu possa l'uppurtunità di dumandà à e Forze Esteri di aiutu per ottene a prosperità finanziaria. I ritimi di diritti per l'Epifania sò realizati cù l'usu di l'acqua sagrada, chì deve esse toltu in a chjesa. Solucia un cuntinuu di acqua, avete bisognu à circà i chjusi di a vostra casa, dicendu à a cuspirazione: "L'acqua sagrada hè ghjuntu in casa è hà purtatu a prosperità". Perde passanu questu casa, è a prosperità vene cun ogni ghjornu passendu. più ch'è ùn sapemu! Dopu quì, lasciate in ogni locu, è lavane in u mattina.

Ritu di Epifania per Luck

I Rituali destinati à attruvaranu furtuna è felicità sò include in a lista di i più populari. Prima di rializà i riti magichi di l'Epifania, hè cunsigliatu di purificà da u cummentariu negativu. Meditation of forgiveness hè adattatu per questu scopu. Ricurdativi di tutte e persone chì avianu avutu a essiri offisu, anzianu mentale, è dumandanu di u pirdunu. Allora vai in lu lettu.

U ghjornu prumessu ghjornu di a chjesa di a chjesa , pigliate una finita di pani negru in a manu manu, è in manu diritta, un vetru cù l'acqua sante. In vista di a flame, ripetite i trè volte di a trama, è da manghjà u pane, lavandemu di u liquidu. Sittendu a cannila cù i vostri ditte. Hè impurtante di lightu u ghjornu in a iglesia vicinu à l'icona di Ghjesù Cristu. Durante questu, vultate à Diu è prete per aiutà. Dopu à questu, andate in casa è ùn mancianu micca finu à u sole.

"Comu a verità hè chì Ghjesù Cristu hè u Figliolu di Diu, chì u Signore ci hà datu quattru pane, cusì hè veru chì u Signore hè misericurdiale." Turn mi dieu, a mo zitella, da livante à ouest, da u sudu à u nordu. u mo umbrà è u poviru scantu spusarà da a strada di a serpente in u corpu, hè u modu à questu, avaraghju in un talismanu, vogliu attaccà cun l'oru d'argentu, ùn conta micca u mo soldi, ùn aghju micca bisognu di u dulore. Lingua, castello, Amen (3 volte) ".

Rituals per u Baptism by Love

Hè cresce chì l'azzioni magichi chì anu fattu a casa, ùn sò micca diffirenzii in a so forza di quelli chì si sò rializati in a chjesa o altre locu di putere. Trivia, assai attribuiti à a magia negra, ma hè micca cusì, perchè ci sò ritimi bianchi in l'Epifania, chì, siddu esse realizatu, ùn avete micca avientu cunsiquenzi. Hè necessariu di preparà una foto di a scelta in u centru chjaru, una cannila di cera è acqua.

Per cumentu l'azzione primaria debite in u primu ghjornu. Pustiate in fronte à a candela chjesa, allughjendu a foto davanti à voi. In vista à l'omu, imagine in ellu cun ellu. Dampen l'indici è u mezu di u centru di u dirittu nantu à l'acqua è disca una croce nantu à a photo, trasfurmà u so corpu. Dopu à quessa, dite un racontu spéciale, basgiate a stampa è soprapiù a flame per evaporà l'umidità. A l'urdinaria, cumincia u fotograficu, è foglie a frasa trà i vostri ditte. Hè fermu solu per piglià un pranzu.

"In a muntagna, a crucetta sulitosa si firmava in lignu, lavatu da a chiavi, calda da u sole, (nomu) stenniu - stete postu:" Vai, (nome), andate, caru, à a croce di lignu, à a croce solitaria, à a croce eterna, abbrazza Aghju firmatu cun elli forse (nomatu), ùn vi ùn abandone da quì in avanti, serete fidu à mè finu à u ghjornu di morte, in u ghjornu di una parola chjina dicu - sì, i santificà a ghjente da a verità ».

U Ritual di u Bautismu per Salute

I festi di a Chiesa sò l'u tempu ideali per piglià a cura di a vostra salute per rializà manipulazioni magichi privati. In a maiò parte di i casi, bisogna l'acqua, chì in quellu ghjornu hè assai putenti. Perchè quellu chì interessa in ciò chì u ritimu u Baptismu fai per a salute, hè suggerimentu per fà u seguente: marche un completo bath d'acqua calenta è aghjunghjene un pocu liquatu consacratu in a chjesa.

Purtate a vostra croce nantu à u fondu è ghjambjenu in u bagnu cusì chì l'acqua cogliu u corpu tutale. Lie in un ambiente tranquilo durante uns 15 minutes, intruduce cum'è una persona sana. Dopu piglià un bagnu ùn hè micca cunsigliatu per lavorà u corpu cù una spugna, è hè megliu per fà affruntà u latinu seccu. L'Epifania à a notte hè un tempu adattatu per aduprà l'attività descrizata, ma hè sempre fatta nantu à u primu ghjornu di l'Epifania.

Rite di u Bautismu per u Marriage

I paisoli chì sònnii di sviluppà sottu à a corona, più spessu chì avutri, resurse à l'assistenza màgica. Cù l'implementazione curretta di l'azzioni, hè creatu un flussu di energia enormi chì aiuta à l'amuri cori per cunnette. Per quellu chì interessanu à chì rituali avemu bisognu à l'Epifania per casu, avemu suggeratu chì avete cura l'opzione: avete bisognu à l'intersezione di a notte è, avendu risanatu in u mediou, ripetite a trama di e quatru costi, è andate dritta in casa senza volte : "L'ànima d'un omu, limità, seguità à a mo casa: in nome di u Patre è di u Figliu è di u Spiritu Santu. Amen.

U Bautismu - chì vulete sapè?

Cù ogni festa di a chjesa, certi tradizziuni sò assuciati, chì foru custruuti annantu à un pezzu di tempu. Sicondu i canoni cristiani, ogni persone cunfruente anu osservatu. U battèsimu di u Signore, chì e so tradizione è i costi sò saputo da parechji, hà e so pruibitu, per esempiu, in quellu ghjornu ùn si pò micca disputa è desideranu per altri u male. Ci sò altre fondu per u battèsimu, chì sò assuciati cù pruibiti:

  1. Ùn puderete micca avidità, sopra u acqua santu. Ùn aghjunghje micca in a chjesa una mansa di fluidu è spinghjendu, in linea, perchè pò purtà à prublemi.
  2. U battèsimu di u Signore, chì e so tradizioni è e tradizione ùn anu nunda à fà cù magic, pruibite categuricamente l'addevu in questu ghjornu. Ogni u tempu per a so splutazioni sò a vigenza di Natale.
  3. Ùn abbianu micca u bumbardamentu, abbastanza è un vintu di vinu.

Hè mpurtanti capisce ciò chì hè fattu per u Bautismu, perchè e seguenti tradizione è i tradizione religiosa sò obligatoriamente: andà in a chjesa per u serviziu, natatione in un burchju di ghjocu, utilizendu l'acqua sante è preparava una mesa festiva. Pudete ancu raghjunghjendu è vultà à i Powersi Canti di aiutu. Ci hè una tradizione interessanti: u ghjornu prima, una donna chì dettu di petri chjassi cù i finestri è a porta. Questu prutege a casa di parechji affare. L'acqua sante, pudete sprinkle e cantieri di a casa per espulsà i spiritu maligni.

Pudemu travagliu in l'Epifania Eve?

Sta pregunta hè dumanda da i cristiani durante tutte e grande vacanze. U battèsimu di u Signore, chì e tradizione è i costi in questu rispettu ùn sò micca distinti di Pasqua è di Natale, pruibisce u travagliu fisicu. In quantu a pulitura in a casa, se a viddanu ùn hà maniatatu di purtà a casa per esse, puderebbe fà, ma solu prima di u pranzu, perchè ùn hè u tempu per una camicia in a chjesa è a prichera. Hè pruibitu per lavare l'affari di e feste di a chjesa è dui ghjorni dopu. Quelli chì anu interessatu à cumu fà celebre l'Epifania Eve anu da sapè chì quellu ghjornu hè significatu per l'arricciu spirituvule è di ridivà di a negattività.

Quandu di ricrutallu acqua per l'Epifania?

Una di e tradizione più impurtante - un ghjocu di acqua, chì in questu ghjornu hà propietate speciale. Ghjesù, riceve u sacramentu di u battèsimu in u fiumu Giurdanu, benedettutu tutta l'acqui, è si sò saggi. L'acqua di l'Epifania, i so prupitati è l'abilità sò studiati da i scientisti. Sicondu i costi, ella hè lavata, drunata è utilizata in parechje situazione. A data, i seguenti propietate di u licitu sò osservati:

  1. Senti i malatii. A ghjente di e diverse parte di a Terra cunfermanu chì l'acqua sante hà aiutatu à ricuperà da parechji malatii.
  2. Improve l'umore. L'acqua pratica hè cunsigliata per quelli chì soffrenu di depressione, perchè aiuta à guarisce traume mentale.
  3. Exorcise u male. Per purtà a vostra casa di u male, avete bisognu à scuzzulate i rinculi di a casa cù acqua purtata da a chjesa.

A cunsacratge di l'acqua à l'Epifania attu durante a liturgia annantu à u 18 di ghjennaghju. Sì u licore consacratu hè spedutu in l'acqua pratica ordinarja, po è ancu acquistà unizie incredibile. E persone crennu chì ancu l'acqua torna addiventa sacru, dunque hè cunsigliu per lavà. Hè nutate chì un tali liquidu ùn hà micca degratu, perchè pò esse emmagatzematu in casa per una quantità illimitata di tempu.

Immersione in u burcu in Epifania

A tradizione di a cunsacration d'acqua hè sviluppata da l'epica dua chì u prìncipi Vladimir hà cunsacratu Russia. Ora u rituali hè realizatu da i clergeri, leghje e preghje nantu à a crose in una stagione. U battèsimu di u Signore, tradizione è di costumi chì anu vistutu per più di un seculu, impone u cumplimentu di l'accionu dopu a liturgia. Hè nutate chì l'usu di a natari in u burcu, era in paganismu, è cusì hè a iniziazione in i suldati. Hè cresce chì u corpu dopu u lavare hè limpiatu di malatie, è l'ànima da i peccati. Un burchju in u Bautismu di u Signore pò esse fatta indipendentamenti è megliu se ne pigghia a forma di una cruciera.

Chì pudete manghjà in Epifania Eve?

Ogni fabulazioni impurtanti di a iglesia significanu l'observanza di rigioni di u rigore. Sicondu i canoni di e chjese, in a matina è prima chì a prima stella prisenta in u celu, hè bisognu di abbandunà l'alimentu, cù solu l'acqua. Questa informazione anu bisognu à i ghjente chì interessa micca à fà cresce à l'Epifania Eve. Sicondu i costi di a tavula di festa si ponu esse postu solu dopu a preghiera. A necessità in u tavulu quellu chì hè Osovo è Uzvar. U primu manciatu hà destinatu à cumemurazione di u poviru mortu, è a zuccarera hè drunusca in onore di futuri figlioli. À u tavulu pudete metterà solu pratiche magre.

Comu mancianu oùppu nantu à l'Epifania Ava?

Kutia o osovo hè un platu impurtante nantu à a tavula festiva, chì invece di mussu (zucchero) di sante pezziunati. Sicondu a tradizione cristiana, pruvate di cocilu in l'Epifania. Sicondu e tradizzioni esistenti, stu petanu hè spessu usatu in a sera à a casa di i so parenti, trattenenu. Hè cresce chì una persona chì si manghjò a ostvovo, viranu longu è ùn sanu micca i prublemi. Per a so preparazione utilizate chini, rossu o orzu. Sicondu i costi duvutu, u melatu, i frutti secchi, e piante di pezu è i zucchi sunnu mette in a ricetta. A ricetta per a cucina hè simplice è pò esse trattatu per quellu chì vulete.

Ingredients:

Preparazione:

  1. U granciu pre-clean and wash. Dopu questu, sò spressi cù acqua, imblaze per parechje uri. À a fine di u tempu, pour u granellu in un colatore è mandà à un pane di acqua.
  2. Agghiunce u sali à u gustu è fate a temperatura minimu per un 1.5-2 hours.
  3. Annantu fritta cù l'acqua di ebbulgenti, in u quistu granu era stufa, è poi, in molte di carne. Dissolve u liquidu è a melità.
  4. Cerata finita per u siracinu di casanu, è torte nocciole si troppa in una padedda secca. Imbulighjate tutti l'ingredienti.