U Privilegiu di Pasqua

Oghje, per assai persone, u Halloween ghjè una celebrazione chì a ghjente hà vistutu in diverse muntagni è scantanu l'altri. In fatti, questa festa hà una storia profonda. Dapoi u tempu anticu, era creatu chì in quellu ghjornu, tutti i spiriti maligni pò caminari in piena in terra. I Psychics è e persone assuciati à a magia assicura chì questa hè una vacanze misticu cù una tremenda energia. E persone chì cunnosci ch'elli sò spessu interessatu in quale di passioni sò per Halloween.

In questa noite magica, pudete cunnosce, cumporta diverse riti, è ancu prutesta. Di solitu, u sangue hè adupratu per questu scopu, chì hè liatu da u cuntrattu o aghjunghjatu à una zuccaru pensata per a vittima. Aduprenimu una dimustrazione di un omu chì vole esse tuccherà.

Pudemu fà spiegà u mare?

Se interessate nant'à sta quistioni, ci hè una quantità di persone cun quale avete vulete ligà a vostra vita. In questu casu, avete bisognu à piglià una foto di a scelta in u centru di creazione, è ancu preparà a vostra propia foto. Hè desiderate chì a ghjente hè illustratu l'altitudine altezza. Si cutà è u vostru amatu nantu à u cuntour, doblegate ogni àutru face è cose un fille rozu. Duranti questu hè necessariu di leghje una cusacità:

"Vogliu, cose, ti corse à voi, micca per un annu, micca per dui, ma per un seculu è mezzo, i diavuli testimonii, i dimònii sò i jutori. Cumu sti ritratti sò stati, cusì ci sò cusì together. D 'avà è sempre. Cusì sò.

Pozzu cullucasserete e fotò in fronte di a candela à focu, è aspittà d'aghjustà finu à u so rinviatu.

Un amori spell on a notte di Halloween

Per fà u rituali, avete bisognu à piglià un vetru di u zuccu di u foglie è pozzu percircà u diterminu di l'aria di a manu diritta cù una fessila è strince un paru di gocci di sangue in u sucu. Duranti questu hè necessariu di dì questi parolle:

"U mo sangue, u to amore, ora è per sempre. Cusì sò!

Beviu duverebbe offeratu à u vostru sceltu, è quandu faci a so zucchera, puderete dì queste parole:

"Cerveza, micca di scurdà!"

Ci hè un altru spellettu d'amuri nantu à u Halloween per u sangue, ma per a so cunnutazione, hè necessariu di crià un trattatu chì l'eletti nzistuzianu u sangue. In anticipazione nantu à una carta di carta scrivite stu testu cuspiramentu:

"Amori è desideriu, per appiccicà è esse,

Cu voi almenu un seculu chì vogliu passà,

Aghju datu l'ànima, aghju datu à voi,

E aghjunghje u sangue, aghju u fucile.

Dopu questu, l'eligatu debbanu perveru u so dettu è signu a cuspirazione. Hè trattatu l'ammucciatu in una massa secreta, è solu in i ghjorni di a Luna Sulla, ponu u cuntattu cù u pilone.

Oghje, ùn pò micca solu fà scrive d'amuri , ma ancu diventerà divinazione. I ritimi chì utilizanu a manzana, chì hè un simbulu d'amore, sò assai populari. In a strada lighjene u focu è fècenu una vanda di bruccioni o linu. Questu hè necessariu per cunsecrate u ritu. Pigliate una piccula manzella è fate finamente a cuttatura larga, è dumanda à u stessu tempu in alta voce: "Cumu si chjama u mo còmpiu?". Piddà l'ova nantu à u spallezzu oghje in u focu è andate immediatamente à a forma di a carta chì hà compru, cusì chjamà u chjamatu.