Conspiracy da l'orzu

Finu finu à quandu, parechje diverse cuspirazioni sò vinuti per aiutà à migliurà a salute. Rituali di magia bianca contribuiscenu à ridivà i varii malatie, cumpresa l'orzu. Sta malatia si trova per l'ipotermia o i friddi. Ancu u fattu chì in a medicina ufficiale ci sò assai uttimi chì ponu trattà a inflamazioni, assai persone sempre prefittà l'usu rimedii tradiziunali.

Cumu tratta l'orzu à l'ochju - un terrenu efficace

A maiò spessu, a ghjente usa stu simplicu rituali, durante u quale hè necessariu di mostrarà l'ochju inviatu per vede u cuckoci. Pudete vede l'indirizzi, chì hè cunsideratu simbulu di a scumparsa di l'infezzione. Dienticate a cookie in a direzzione di l'ochji inflamati, avete bisognu à dì questi paroli:

"Ciliegie, cebi, ti daraghju un kukish, quantu vulete, l'accattu. U soli andà à punente, u ghjornu passa à a fine, è l'orzu in l'ochju passa à l'outlet. Amen. Amen. Amen ".

Ci hè una altra opción, per quale l'effettu di a maravigghia hè impurtante. Senza avvertimentu, u paci hè bisognu di mostraranu a cookie, circundà a ghjente è dicen:

"Shock - hè un pocu cunviziu, coperto cù u melu, impannillatu in u fumu. Shock - pusendu nantu à u topò, u ventu hà da colpu - a lumica schjarà.

A cuspirazione si deve esse ripetuta trè volte. Hè impurtante per ùn ririjarà di u tempu di a pronuncia, invece a gravità.

Parolle è prichere per orce

Ritu ccu spitting . Stu rituu si deve esse realizatu à u tramontu. Comu accumincia, u dettu di l'anellu deve esse imbusciutu solu cù a saliva, è poi cuncevule cù u soot da u fornu. Ci vole à circà circhendu nantu à ogni propiu, per esempiu, pò esse truvatu in u pianu o a porta, è da dopu cù u stessu diticentru, cercanu l'ochji inflamati è dicenu dinò parolle:

"Signore, benedite! Cum'è u sole à u punente, è u ghjornu à a fine, cusì u mote à l'ochju andà à a cunclusione. Ellu stessu scendiarà, cum'è a cecchèe vera negra. A chjave è u sguardu à e mio parolle!

Rituu cun u milla . Per stu rituali, ci vole à piglià trè grani di u triple è ne puseti nantu à una padedda di focu, dicendu:

"Quandu u granu sparisce, perchè l'orzu desaparisce".

Conspiracy contru l'orzu, ritendu trè volte, è dopu à trè volte cusì à u granu.

Rituu cù u ovu . Stu rituali hè cunzidiratu unu di l'opzioni più efficace, perchè l'uovo pigghiaru tuttu u male, eliminendu u prublema. Pigliate un ovu è rintramente in a parata di u prublemu, dicendu accussì sti paroli:

"A crescita hà criscitu, vinni un coccu, allura l'erba eranu chjudi, è l'ordi cun quellu ci era sguassatu".

Rituu cù preghiera . Per fà un ritu senzillu, pudete piglià una candela bianca o di cera, un pezzu di assicuranu seccu, un pezzu è acqua sante. Un omu cù orzu devèndu à pusà nantu à u centru di a stanza in una sedia, perchè a so fàccia hè diretta à u livante. Chjama una cannila, è aghjunghjite in legnu in un prugne ppreparatu, è u settore nantu à u focu da un match. Doppu di luci, alluntésinu u focu in modu chì u grass smarrate è u fume emananu da ellu. Sittendu a prugna in a manu, deveru andà versu i malati trè volte in u uruguai. Dopu un omu chì hà bisognu à sputà trè volte nantu à a so spalla. Allora putate u prugnu nantu à una sedia è leghje e pricine di a Vèrgine. Quandu u grassu ciàcenu completamente, avete bisognu à i vostri ditte in l'acqua sante è cresce a testa di u malatu.

Rite cun un pin . Pigliate una pinza regulare è aghjunghje asciata à u corpu per esempiu, per esempiu, un omu pò pende nant'à u basso di a cammisa, è una donna nantu à u bra. Duranti questu hè necessariu di dì:

"Ciliegie, secondu".

U pin ùn deve esse eliminatu senza chì a cebada passa tutta.

Ritu di a cannila . Hè necessariu di piglià in e mani di una candela di cingi ordinarja, per fà u lampu è dite un raccoggiu di cebada, annunziate a chjama:

"Signore, aiutà, benedisci è guida. Da a sore in l'ochju Ask me! À u sole u lume, è l'alba à vedende a terra ùn interferiscenu, Ùn avete micca tappa! Signore, benedite, ma a mo orée! Amen! "

Repetisce a preghiera finu à chì a candela ci vole à culpisce.

Rite cù una ramu . Andate à a strada è strapate una piccula ramma di qualche arbore. Fate a casa, guidà a storia per a porta, è dì à a trama contra l'orzu à l'ochju:

"U ramu s'assicuta, l'ordi vai moriri!"

Quandu u ramu hè seccu, l' ordi desapareceranu.

Rituu cù erbe . Per fà u rituu deve esse autolaggiu è siccatu o simpaticamenti compru in a farmacevule à l'erbe: chamomile, viole è pianta. Fate un poca acqua per fogghiu è fate un grapi d'arbeparate dispostu, dicendu:

"A fata cumprò bellezza in u boscu, m'hà dettu, m'hà casticatu, perchè a mo facciera cun vigore da a so salute, perchè i chjucchi s'ammurberà da l'amore! Amen! "

Dopu quì, apila u focu è mantene a to fàccia nantu à u vaporu per un minutu.

Rituu cun pane . Pigliate a crosta di u pane è a metta nantu à a stufa per secca. A matina, tocanu à l'orzu è dicenu ste parolle:

"Cumu si lu cani vi mancianu u pasticcellu, perchè a me cebada vi abbandunà l'mo occhiu".

Dà u pane à u cane.