Di Luna

Long ago a gente sapia chì a luna hè energia è pò esse usata per u bonu. Per questu, ci sò un gran numaru di riti è cunghjunghieri chì aiutanu à aiutà numerosi prublemi. Hè impurtante di imprudà magia in i ghjorni boni.

Quandu hè megliu per trattà u calendariu lunar?

Tutti i ritimi sò divisu dividuti in a fasi di a Terra satellita. Per esempiu, a nova luna ùn hè micca cunsigliata per aduprà magia è hè megliu à questu tempu per pinsà di e vostre vulintà è i scopi. Sì avete lettu à a conspirazioni di luna in a fase di crescente, andonu sinceramente u risultatu. Ritu anu addinatu à crescate alcunu, per esempiu, soldi, salute, amore, fortuna, etc. In questu pezzu, avete bisognu di fà amuletru diffirenti. U periodu di a luna menzu hè adattatu per a realizazione di ritimi chì relate à ridivà di qualcosa, per esempiu, di dèttiti, abballabuli, negattivi, etc. U megliu d'utilizà a magia hè a luna piena. À questu tempu, qualsiasi plotterà pò esse u ritu rittimu chjamatu.

Argumentu in u primu ghjornu lunar per u desideriu

Per fà u tempu di realizazione di i vostri amichi più vicinu, pudete fà un ritu simplici. Per fà questu, scrivite nantu à a vostra carta di carta. Pigliate dui candele, unu per esse più grande chì l'altru, è piacà à u candileru. Dopu quessa, lumi una cannila grande cù una match, è una chjuchezza da a so chjama. Duranti questu hè impurtante per crede constantemente pè a vostra vulete. Pigliate una carta cun un descrizzione scritta è fate u focu in modu chì solu l'ultima letter desaparisce. Poi cuntu a trama:

"Oghje ci creami l'lettera" X ". Da e malice, spoiling, u bisognu di l'ochju, u Spìritu Santu duverà allora una volta ".

Sottu i candele è i mette in un locu sicretu. U ghjornu dopu, cremà a penurtima carta, etc. Repetite u rituali finu à chì u testu hè struitu. À a fine di a cannila, abbandunà solu per fallu.

Parle nantu à a moonstone per a bellezza è a furtuna

A moonstone parla in termini di e fasi di a luna. Se vulete usàrilu per altri rituli, avete bisognu di fà questu dopu à a lunatogna, è se per risolve i prublemi dumèstichi, dopu à u sunrise. U ritu hè u luni. Solucia una petra in i vostri mani, dì cusì custera:

"Un spiritu nascutu, senza crudeli, consustancial,

Cunduzzu tuttu in unu.

Cumpagnia u putere di a Terra fuscatu

Cù u putere di sentimenti in a petra di stu prigiuneru.

Quandu u Potenza di Desire hè nascita,

Perchè u putere di a cunniscenza nascite,

Chì u puteru di a forza si nasce.

In a petra, questu hè u nome di a petra per sempre.

I (u vostru nome) per aiutu,

Questa hè a mo vulintà è cusì esse.

Puderà esse realizatu è da a vostra vuluntà.

Parolle spicciate 20 volte.

Conspirazioni di Luna in amore

Aduprate u rituali si avete experiencatu sentimenti sinceri è ùn vulete micca guidà un omu da una altra famiglia. Per andà à questu hè in luna sera in u piriu da u 23-00 à 3-00. Apague a luz è chjama a rosula rossa. Hè impurtante chì u focu era à livellu. Fighjendu a chjama, dite una trama chì voi bisognu di u core:

"Ùn aghjaraghju una candela in a corona di a nutturna, aghju davveru trè volte umilità, è diceraghju e parole conspiratoriamenti:

Oh, sì un gran spiritu di lume, u malu attaccu da l'amore conduite,

Avete intesu, pricavu per voi, ùn estenderanu micca a candela ch'ella m'accetta,

A so firu cun pensamentu pura: ùn invitaru micca u maritu d'altru,

Pudava privatatu u me fiancé.

Ma hè avertitu per u cuncepimentu di u so maritu (groom) amata, à mè per a destinazione di u suslym.

È ti precu, spirani di lumini, da u focu à i vostri forza,

Per u putere di u tipu, pervading, da l'amori di difende.

Luminu u focu in u cori di u dulce, illuminate in tuttu, i culori,

Brillante à u fondu assai - Puderaghju oliu, ghjè un pezzu di ghiacciu - i ghjilosu di una ralegra cruelness cruel.

Melt that piece of thorn, lacriva cù u combustible.

Eppo più precu, un bon spiritu, appende un focu in u sangue di un dolce,

Cusì chì in amore era brave è feroce, cum'è un zoccu di l'acqua in a Sultry Heat, u mio bacio seria dulce per ellu.

E a terza ora chì precu, i spiriti sò brillanu, prutegge u me puro amoru, salvame u sposu di un amatu cù un core fidelu, micca divisible à nimu.