Amuri spell - consecanze

Parechji di noi, un ghjornu, anu patutu d' amore rettu . In momenti di u longu, pensavanu à i modi più diffirenti di spoiling. Cusì sò quì da parechji modi più accessibuli per una persona, questu hè un scudo d'amori per u sali. Inoltre, ellu hè ancu assai efficace in magia d'amore.

Eccu uni pochi manere di spellò da u salinu:

  1. Prutegrariu nantu à u salitu di u so maritu - u sàvate matina, dicenu à l'altare (cunsacratu) di u sali, plegu in una sacchita di tela, e parolle:

    "Cumu si vede u salitu di i sali è ùn pò micca viaghjà senza ellu, perchè u me maritu amò è ùn pudia micca vintu senza me, avete un minutu per passà, ùn hè micca una ora per passà l'ora, un ghjornu per esse, andò per mè per mè, è mi piace. Amen ".

    Allora u salinu à l'alimentariu di u maritu di u salitu. Pudete fà questu ritagliu per migliurà u risultatu è prutezione l'effettu di u spell.

  2. Privorot nantu à u salottu di u zitellu - fate un pezzu di pane da un pane in tuttu è l'aspùtelu cun un grande salinu, dicendu à u stessu tempu:

    "Zapet, perchè, aghjunghje à mè, micca stendu nantu à a tomba, ma cammina nantu à u servitore Chjesa di Diu (nome di u zitellu), duv'ellu duvà andò, in tuttu, à mè, u servitore di Diu (u nome di a chica) rimpatriarà! Per e mio parolle, i mio affari sò un castelo. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen!

    È à a prima opportunità, dà u to figliolu à manghjà sta zucca di pane è u salinu.

  3. Spell fortu nantu à u salinu, u ritornu d'amore - pigliate u brasru chì creanu i carburete d'arvostu in a manca u ferite u pusonu trè pezzi d'incensu (chjucu). In manu diritta pigliate un salitu trè volte un pezzu di pane. Avà per andà in u minimu di a porta, più vicinu à a sera, più in u minimu (trè limiti) hè megliu se vai diritti senza plegà). In u minimu di ricivete (perchè u mezzu di u pede hè tutta a porta aperta à u so lluminatu), battizà cù u pane è u salinu è dì (à ogni stantonu dicerete trè volte, manghjendu pane): "Ricurdà, Signore, u novu postu servitore di Diu (Nome) in u so regnu ".

Queste l'azzione fa sei settimane durante u sirviziu in a chjesa, à dì: da 10 à 12 ore o di 22 a 24 ora.

Inoltre, ùn anu scurdatu chì un corpu di l'amore pò dà u risultatu dumandatu solu quandu i ghjovani avvicinavanu à l'altri, è cù l'aiutu di u spell d'unu di elli hè necessariu, solu per pressione à a felicità di a famiglia .

Eppuru, se un omu è una zitella ùn sò micca bè, perchè ùn sarà micca una felicità in una famiglia. U zitellu chì a zitella hà ricevutu cun spell (o vice versa), ùn sarà cun ella per longa è farà tandu di tentazione di abbandunà a zitella brusgià a rilazioni.

U privorottu nantu à a salitu pò esse sbulitatu nantu à u so propiu, è ancu parechji privilegi nantu à u salinu ùn sò longu.