Art Gallery di New South Wales


A cullizzioni si trova vicinu à Hyde Park Sydney - in u Parcu Domain. A data di apertura hè a fini di u XIX seculu (1897).

Storia di a creazione

Pigliò l' autorità di Sydney 25 anni di piglià una decisione per creà una galerie d'arte. A riunione di i figuri publici hà fattu u 1871. Hè statu dicidutu chì a cità è u paese necessitegenu un locu induve a fine arti seranu prumuvutu attraversu e classi maestri, lectures cognitivi è esibizioni. Addiventanu l'Art Academy, chì trattà cù a cumpagnia finu à u 1879. U principal campu di e so attività eranu parechji esibizioni.

In u 1880, l'Académia hè stata dissolta, è in u so postu l'Art Gallery di New South Wales hè stata stabilita. 1882 fù un annu tràgicu per a cullizzioni di a galeria. U focu chì accadiu questu quasi quasi distruttu. Per i 13 anni persone, l'omi publicu anu decisu si un edificu permanente hè necessariu per a Galeria Art.

L'architettu di u novu cumbre architecturale hè Vernon. U custruiu edificatu hè stilizatu cum'è u neoclassicismu. Pigliò i primi visitaturi in u 1897. In u 1988, hà sappiutu a ricustruzzione è era sviluppatu significativamente.

Chì pudemu vede?

In a Galería d'Arte di New South Wales ponu esse prisenti parechji esibiti. Queste sò:

L'articulu di a galerie d'arte cuntene assai piani - un sotano è trè in alta. U cavallu hè occupatu da una mostra di i pittura nantu à artisti d'Europa è l'Australia. U primu pianu tutale hè datu per esibizioni tempuranee. U second floor hè occupatu da gravure, realizatu solu da i scrittori australiani. U terzu pianu hè dedicatu à l'exposition di Wiriban. Hè dedicatu à a vita è a cultura di l'aborigini australiani (apertu in 1994).