A virginità è a falestazione

A splenintura, o rupture of the hymen, hè norma chì a ghjovana prima hà u sessu cù un omu. U ghjinuali, o hymen, hà in u centru un pezzu chì hè assai più chjucu in larghezza chì u pene maschile. À questu sensu, quandu s'introduce un pene in a vintola femminile, u hymen hè più spessu torna scattutu. Intantu, per ogni paru stu prucessu hè di un caratteru particulari.

In questu articulu, vi diceremu chì e funzioni pò accade durante a défloration, è s'ellu hè pussibule restaurà a virginità dopu a rupture of the hymen.

Hè u doloru è u sangue necessariu per a deflorazione?

A più parte di i ghjovani accede chì a prima sessuale hè stata penosa per elli. Inoltre, durante a privisioni di a virginità, o diflorazione, spessu qualchì quantità di sangu hè attribuita. Intantu, ci sò casi, quandu ùn ci hè nè sangue è di dulore durante a distanza. Cumu si pò cunnessu?

A parte di e figlioli di nascita anu un hymen grandi elasticu, chì ùn pò micca esse u broken during the intercourse. In questu casu, u genitori hè stesu significativu, è a donna ùn hà micca cunnisciutu u dolore assuciatu da a so rupture. In modu chì u sangue in sta situazione ùn hè micca osservatu.

Inoltre, in casi rariori, u tribunu di u sessu feritu hè simplicemente assente. A tali anurmalità pò esse cungenital o acquistate, per via di traume à i genitori.

Hè pussibule restaurà a virginità dopu una rupture?

Di solitu, dopu à u splore, accumpagnatu da a rupture of the hymen, dopu à 5-7 i ghjorni, i canteri di u hymen è e so papillae guariscenu, è in u futuru, u sessu ùn ponu micca a sensazione di disgrazia donna. Naturalmenti, chì u sangue durante l'atti sessuale sussegente hè ancu micca attribuita.

Per quarchi donne a perdita di a virginità hè un veru problema, perchè in una quantità di casi, una zitella voli fà una impressioni pusitiva in a so futura affari sessuale. Sta situazione hè stata curretta assai faciule, cù l'aiutu di una cirugia plastica chjamata hymenoplastia.

Questa prucedura hè a suturazione di u vestibulu, dopu à quandu durante u sessu ci anu bisognu à esse un purgazione, imitannu a perdita di l'innocenza.