Agimezza di mama - trattu

Hè cume chì u rachjare di u diaperu hè una malatìa di i zitelli. Ma e donne chjappu spessu sottu una inflamazioni di a pelle à i posti di doppia, per esempiu, sottu a glubula mammariali. Sta malàfichi s'indirizzanu prima reddening, da pezzu u dolore, i grizi di a pelle è l'erosione. U trattamentu megliu di rachjassu di sera à u pettu hè a so prevenzione. Hè necessariu per observà e règule di i hygiene persunale, assicurate a modu di siccà i rotuli di a pelle. In l'estiu è cù sudore sopra, fate parechji volte un ghjornu per prevene a presenza di sudore sottu à u pettu. Evite prudutti è cosmichi chì causanu allergii è pruvate micca di sudari.

Ma ancu i femicili chjappi pudete saltà l'iniziu di rachjola di u diaperu, perchè pò esse di sviluppà in qualchì ora. Sì ùn avete principiatu trattatu à u tempu, a inflamazioni andarè à l'erosione, u dolore, itching e ardente è una infezzjoni bacturiana cù suppurazione pò esse appare. Per quessa, ogni donna hà bisognu di sapè per frarà u fieru di u diaperu sottu u pettu.

Cumu tratta di u rachjola di u diaperu sottu u pene?

Hè u più faciule per affruntà stu disaster, se hè solu ghjustu. Per fà questu, avete bisognu di eliminà e cose chì causanu inflammazioni - umidità è friczione. I reteni di a pelle sò lavati cù sapunni o solu suluzioni antisettiche è ben secchi cù un pappallu. Fate cusì cun prudente, movimenti blotting, per ùn dà a pelle. Sì a inflamazioni sò digià forti è u toccu causa u dolore, pudete assecenu a pelle cù un jet d'aire frescu da u secadoru di hair. Dopu à questu, u contactu di a pelle in i dilicherici deve esse eliminati da quelli di paleanu cun un pappallu mobiliu o l'usu di talcatu, pezzu di zuccherinu o fècheru.

Da trattà l'interrotraghju sottu un pettu in casu faciale o lumetta? Ancu s'ellu ùn ponu micca riggiassi u dolore è ulcerazione, ci duna a sensazione di disgrazia. Per quessa, hè necessariu di utilizà i medicini. Qualessu hè u megliu?

In i casi severi, u trattamentu di rachjassu di sutta a glàndula mamaria hè realizatu cù una restrizzioni di mobiltà è reste di dorme. In più di u trattamentu di i piumi di a pelle cù i medicini, unu deve esse realizatu u so bagnu è, cusì spiunità, sceponi à e bagni.