Summer tunics 2013

A varietà di i tunizzii hè un indispensibile è uriginale di u vestiti d'uttellu di ogni donna stylise. Questa stilmente cusì stylali è praticu hà fattu funzioni spettaculari è universali. I mudelli di lignu in l'estiu di 2013 ponu esse troppu ghjuvatu cù pantaloni è jeans, mini-tedesci , ogni tipu di leggings o l'utilizanu cum'è vestiti d'istati. In a nova staghjone, i diseggituri è i creatori di i novi venditori è i cullezzione di u primu prisentatu un incridibile numaru di variazioni brillanti è insulatori di mudelli tunici.

I fonti principali di a moda per tunici primavera-estiu 2013

  1. U preghjudiziu di a staghjunada sò i muduli alargati di e tunici. A maiò parte di i disinatori di moda, hà tedescimentamente allungendu i tunetti, decide di prisentà i prudutti cum'è vistiti di luci. Questa opzione, sicuru, appellu à e donne di moda chì ùn volenu micca di sceglienu vistitu per un bellu pezzu. Malgradu, quelli mudelli sò corsi cunghji cù falduti curtiti o trousers.
  2. Un'altra tendenza impurtante trà e primi tempi di l'estiu di u 2013 hè a dispunibilità di stampi. In u novu cullez d'istati sò parechje mudelli cù diversi tipi di stampi: fiori, mudelli animali, mudelli giulogichi unmatched, ancu altri altri motivi spettaculari è di sculture.
  3. I tunici megliu per l'estiu di 2013 seranu mudelli asimmetri. Piglissiru tutti cù a so inusualità è piacenza. Hè l'ispalla nuda chì crea una figura franca è elegante.
  4. Questa edizione di preferenza hè datu à i tipi rigulari di minimalismu, chì sò stati surpassati da parechji elementi voluminoso di decoru. À u listessu tempu, i disinfestatori di moda custituiscenu bè per questa decisione cù culura cusì è cusì luminosa. Intra i paintings più usati deve esse identificati com'è l'acid rosa, u giallu, u celu u biancu.
  5. Un'altru elementu impurtante di u vestitori d'uttellu hè a tunicia di spiaggia, chì tocca à u primu rolu in a moda di a spiaggia. Questi mudelli in i cullezzione sò presentati da i diseggiani in parechji stili è culori. Questi sò trasluzuni è tunici, chì ani elegance, luminosità è ligerezza.

Moda tunica primavera-estiu 2013 da i famosi famosi

Questa marca, cum'è Gucci, hè assai simpatisica à i tunizzii, cum'è in i so cullezzione di colti d'estiu in a forma di tunizzi occupanu un locu impurtante. I mudelli brillanti cù sfunnate tonalità creanu unichi unichi chì possu l'embiu di u passatu. A marca prupone di cumprà variatori di l'estiu di una tunina di culori saturati cù mudelli classic di trousers di i stessi sfumature. Sta cumunione face un risultu soru. Un'altra più di questu kit hè chì pudete fà senza accessori. Questu pezzu serà notu in sè stissu.

I D & G di colazioni piaciunu i so fanni è aderbuli cù tunici culurati. U temu principali di questi prudutti sò è motivi etnique, in quali i diseggituri pruvucò nantu à cunghjunsi di sculture è culori. Un paru perfettu per questi prudutti sò stati difetti, shorts. Solu stupente cù a so varietà di mudelli è l'arraggiuni stampati di l'estiu 2013 - quì ponu truvà l'attitudini stilali più ordinariu, è ancu parechje imagine di guerrieri brutali da u Medievu.

L'impresa chjamata Etro, o ancu Antonio Marras, sta stagione presentava prudutti in u stilu prufessore di l'Ori. Diversi ornamenti florali adornanu tali prudutti. Sicondu i modelli di moda, a tendenza principale di sta staggione serà tutta di tunisina libera cù l'imaghjini fiurali è un cut by maniche svedi.

I disegnaturi prisentanu un rigalu troppu rigalu di tutti l'ammiratori di tarrizzi. Vultonu i mudelli in i vestiti d'estiu. Tali prudutti ùn ne micca bisognu aghjunte per elli cum'è una falda o altre robba, cum'è e tazzi tunica pò esse stati assicurati indipindente, cum'è un vestitu cortu .