U monociti sò a norma

Cusì hè stata capita chì da u cicognu di scola generale di biologia, parechji si puderanu ricordari solu trè compuniti bàsici di u sangue: glucurite, leucocyte è e plachite. In fatti, ci sò assai elementi in u sangue umanu chì duveranu funzioni impurtanti. Di sicuru, ùn hè micca bisognu di sapè di tutti. Invechjate, per esempiu, infurmazione nantu à a norma di monocyte in u sangue ùn saria micca superfluvule. U numaru di sti ciliuri di u sangue hè calculatu per ogni analizà. Sapemu quantu parechji monociti sò cuntenuti in u sangue di u paci, pudemu esse ghjudicamenti a ghjustificazione ghjustificà a salute generale.

Quante monociti in u sangue, chì e donne pari di normale?

U monociti sò una di e classi di leucociti. Sò cunziddati i più cresii di sangue. U monociti sò prudutti in a mannata di l'osteria. Dopu un ghjornu di ghjorni di sughjornu in u sangue, i corpu si sò trasfurmati in i tessuti di u corpu, chì diventenu in macrofagii, - cellule di u sistema immune, dotate d'assicuranti abilità. Per l'abilità di fagociturer cungressi straneri, corpi, microorganisimi è i risultati di a so attività vitali, monociti è anu ricivutu un alcunu - "cuntadieri di u corpu".

U principiu di "cuntadini" hè assai simili à i neutròfili. A diffirenza hè chì i monociti, in u corpu in a quantità normale, puderanu assorbire parechji volte più di i microorganismi chjuche u crescente. Inoltre, i córpi cù i so funziunalità ancu in un ambientu cù alta acidezza. Hè bisognu à i monociti chì u corpu pò sente suttà da virus, infizzioni, parasites è tumuri.

A norma di i monociti in u sangue per e diversità di categurie di i pazienti sò diffirenti. Per a donna, u numaru ottimu di corpusculi hè di 3-10% di u numaru nummaru di leucociti. Hè esse, se in un testi di sangue in a colonna "Monocytes" u paci hè vedutu un valore chì varieghja da 0.04 à 0.7 million / l, ùn deveria micca esse chjave di preoccupazione.

I ragiò chì i monocculi pò esse supranà a norma

U devenza di u livellu di monocytes da u normale hè un fenomenu anormali, chì indetta a prisenza di certi prublemi in u corpu. A maiò spessu, u nùmeru di cilamentu di u sangue crescenu per l'effetti di u virus o fungus. Ma ci sò ancu quì chì un aumentu di u nivellu di monociti in u sangue - un signu di una di e malatie:

U monocciti ponu crescate com'è u risultatu di una cirugia recente. Di solitu, averebbe averebbe cunsiquenzi di u paci. In ocasu, u cambiamentu di a cumpagnia di u sangue indica a prisenza di una malatia autoimmune, per a determinazione di quale un esvedimentu integrale seriu serà necessariu.

Perchè ciò chì u livellu di i monocyte cresce sottu a norma?

A lista di prublemi chì guverna à una diminuzione di u numaru di monocyte in u sangue vede dinò:

  1. A primu maladie à quale suspicà pò caà l'anemia aplastica.
  2. U numaru di monociti sottu u normale in un testi di sangue pò esse u risultatu di scossa o stress.
  3. Una altra ragiuni hè l'espansione di u corpu.
  4. In più, infezzjonijiet pirogènesi si manifesta.
  5. Effetti negattivi nantu à a cumpusizioni di ingestà sangue di droghe cum'è prednisolone è i so analoghi.
  6. Ogni monocitosi è monocitopenia pò volte quarchi da una cambiamentu di u numaru di leucociti in u sangue.

U casu più periculosu hè a splutazioni cumpleta di i monocytes. Questu pò indicà chì u paci hè a leva di a leucemia o a sepsis - un avvelenamentu di sangue, in chì u corpu solu ùn pò micca sulificà l'amichi ùn si pò micca.