Vestutore

À a prima vista, pò esse parle chì i paroli "vestitu" è "vistitu" sò assimilatamenti incompatibilii: cumu pò esse un affari rilivutu, femminili, dulce, cum'è un vestitu, per esse cum'è una vistitu chì avemu in usu sensu associu cù affari internu?

Ci hè chì quessa forse e, apparentemente questu hè l'arti di a moda, di cunghjilla micca cunghjuntu cù cù successu chì era solu còmpiu è bellu.

A storia di vestiti cù l'olfattu

Per a prima volta l'idea di vestiti cù una vestita era realizata da Diana von Furstenberg. Ella travaglia com un modista di moda in Francia è America, è a so prima linzatura di vitezza u mondu visti in u 1970. L'America è in Francia ùn sò micca solu paesi distinti, sò, prima di tuttu, e diversità è a mentalità. E sicuru ùn senza ragiunà quì ponu scrive un paralelu: u mudellu creatu da Diana combina u cunfinimentu, u romanticismu, chì sò tipichi di e donne francesi, è di a praticità, chì hè preferitu in ropa americana. Cusì, pudemu dì, in u vistimentu di vestitori, u dui culturi diffirenzii, i dui perspettivi è di stili di vita.

Prima, l'idea di vestiti ùn hè micca bè assai ricivutu - per 5 anni di vendita, e donne anu compru solu 5 milioni di vestiti. Ma in 1997 tutti hà cambiatu, è questu mudellu univirsu fu statu ricunnisciutu da a società: e donne sintia cusì cunfurtera è elegante era.

Modelli di vestiti

Se prima era u vestitu hè solu cù un oliu, è a so longu scurdata finu à i ghjinochje, avà hà trovu una varietà di formi è stili: pò esse buttone è buttone, è zipped, è, sicuru, cun u ciavolu. A larghezza di u vestitu varia ancu - da u mini è finennu cù maxi, fugliale di u venditore à u sopra. U culleghju è e materie dipendenu di u stile è di u mudellu.

  1. Abbigliamento in i buttuni. U vistitu cù i buttuni hè una cosa pratica di u stilu casual. Un vestitu tali pò pussìvi elementi safari - hà assai sacchetti cun un cremmentore è i buttone, è in questu casu, hè un pocu puntuale di a figura femminile è romantica. Comu regula, hè fattu di tela densu è hè bella per u primu sestu di u vaghjimu. U vistitu di i vistiti di i vandalisti anu vistutu assai forti è bonu, se cumpareghja cù un scarmetu è un caprettu. Ancu interessanti sò mudelli stijdjati cù i buttoni. Fighjenu una nota di cunfortu è cunfortulu - i sacchetti in i bandieri, una manica longa, buttoni brillanti brillanti remi e ricordani di a natura di questu vestitu - un vestitu, ma à u stessu tempu, grazia à questu, mi piace simplice è l'stile cunsulazione.
  2. Vestitù cù un oliu. Questa hè una versione classica di vestitori adattatu per tutti e donne chjappi è per i primi. A so durata pò esse diversa, variendu da u mini è endendu cù maxi. No sorpresa, stu mudellu classicu hè u più universale di tutti i stili simili. Per rinfuzzà a gravità di l'stile, pò avè un collu. Un vestitu d'ist'inzianu cù un oliu hè fattu di lumera, materiale chì passa, mentri mudelli per a stagione di freccia tendenu à esse spuntate da mutandine, chì mantene a forma in perfetta è à u listessu tempu mantene u calore.
  3. Long dress-robe. Questu vestitu vestitu in u pavimentu mirezza spettaculu attraente, perchè pò esse un vestitivu cocktail. Per esempiu, una falda longa longa, assuciata cun un cindulele largu è un magu cù U V, crea una figura eleganti cù un sapore di chic, particularmente se aghjunghjenu e aranelli enormi è un brazzuletta di embrague.

Cù ponu vistimenti un vistitu vistitu?

U vestu-robba pò esse cumminata cù un capazi frittu di u tela cunduciutu cun un vestitu. A varietà in l'imagine sarà da scarpi bianchi attaccati à u collu in u stilu francese. In questu casu, u mudellu pare parechje più un vestitiu rifinitu è ​​avè qualchì funzione di una robba.

Calzature - u calzature di basa, chì hè cumminatu cù u vestitu. Sì u vestitu hè in stile di un safari o di un tela denim, pudete pudè sandali à questu.

U vestiti cunfurmate bè cù sacchetti eleganti, chì sò fatte in modu lacónicu.

À u vestitivu cun vestito cù un vestiti chì ponu sfumate e sandali brillanti, è anch'elli ponu vistimenti ornamentali originali, chì, nantu à u sfondate di un corte simplice, sera ancu più originale è brillanti.