Curcuma - propietariu utili è contraindicazione

U ziferanu hè un arbulu tropicale. Da i so rizomi spice, chì hè spessu usatu in a cucina è a medicina famigliali. Ma turmericu ùn hà micca solu propietate utli, ma ancu contraindicazione.

Propizziu utili di a curcuma

Cummerus hè un antisepticu naturali. Questu cunditu hè propietariu antibacterial, perchè hè utilizzatu per disinzià e taglicini. Aiutà a fine di u sviluppu di u melanoma è in pocu tempu pò distrughjini i so celi chì si eranu cumposti. Se ùn avete micca cuntrazziunamentu à l'utilizazione di curcuma, pudete curà cun ellu:

Questa tempura ponu pare u sviluppu di l'esclerosi multiplica è a malatia d'Alzheimer, cumu elimina dipositi di plaque amiloide in u core. U ziferboghju hè un bon antidipresassante. Inoltre, pruteghja l'effettu di quasi a quimioterapia è in u prucessu di a so reduczione reduce a quasi tutte l'effetti secundarii di e medicazione tossica. Hè ancu usatu per trattà tumuri canceriscenu, perchè pò spiccà u crescitu di i vini novi in ​​i vini. Inoltre, turmeric facilite assai l'appughjatu di ferite è stimulatesu a regenerazione di a piel affettata.

Contraindicazioni à piglià turmeric

Curcuma hà assai propietamenti privati, ma ci sò parechje contraindicazioni à questu. Ùn hè cunsigliatu per aduprà sta spezia pè u trattamentu di varii malatii per quelli chì anu maladiu di vespetta. Hè strettament pruibitu di utilizà pè e persone chì soffrenu di pancreatitis (in particulari di a alta acidezza). Questu hè dovutu à u fattu chì a cecera activate u pancreas è stimula a secreziunale di u ghjacciu.

Contraindicazioni à l'usu di aurnula hè a gastritis è a gravidanza.