Editore "Mann, Ivanov e Ferber" hà presentatu a direzzione ghjuvedata di u zitelli

À a Fiera di u Libru Internaziunali di Mosca, u direttore generale di l'editoriale Artem Stepanov, i produtori di i zitelli Anastasia Troyan è Yevgenia Rykalova è u direttore d'arti Vitaliy Babayev per a prima volta annunziò l'evoluzione di a direzzione "Mitu. Infancia "è a so nova imagina.

"Quandu avemu cuminciatu solu sviluppatu" MITE. Infancia, "ùn era nunda di dumanda, chì vulete pubblicà? I libri? Tuttu u cuntestu. Mitu per parechji anni pruduciutu i libri più utuli per adulti. Hè cascatu in a nostra ideolugia. E dicemu chì seguitanu sta idea è cuminciamu a pubblicazione di libri chì avemu avemu vulete leghje à i nostri figlioli ", disse Artem Stepanov, direttore generale di l'editoriale MIF.

Mitu publicheghju i libri di i zitelli da 2013. Per 4 anni u volumu di a direzione criscinu quattru. À u mumentu, "Mite. Infancia "okku 35% di a distribuzione totali di a cumpagnia è pruduce libri in trè segmenti chjave: libri di cugnitivi, liberali è educattivi. In pocu tempu, a cartera di a direzione cumplementà i novi segmenti di a non-fiction è i libri in i zitelli per i genitori.

Avanzatu, avemu sviluppatu trè segmenti principali: prughjetti cugnitivi, di l'ocio è di u sviluppu. Avete i libri creativi di i genitori. - dice Anastasia Troyan, cape di "Myth. Infancia. "- Finu à u finale di u 2016, anu aduprà a cartera attentifnu novi nichos per noi è po illustrate a scola novella, còmica, cartelli di scrittura, libri per adulescenti. E puru cuntinueghjanu à sviluppà a direzzione di parenting.
Avemu bisognu di liberà 160 titulu di i libri di i zitelli è vende un milionu kopi à a fini di 2016. - aghjusta Yevgenia Rykalova, produttore di a direzzione di i zitelli - "Mite. A zitella ùn hè micca solu una serie di libri in i zitelli. Avemu tornatu una direzzione significativu in a casa di publicazione è un maestro nuvellu in u mercatu. È dinò chì avemu bisognu di a nostra propia faccia. Vulemu esse ricunnisciute. Per quessa, avemu avutu una nova figura di a direzione di i zitelli.

U primu associu chì si trova in a testa in a parolla "a zitiddina" hè un ghjocu. Questu hè u significatu è u centru di a zitiddina. A zitiddina hè un ghjocu. Allora i zitelli sanu di u mondu. Questu hè u valore chjaru di i libri di i zitelli di u MIF.

Vulemu chì i zitelli sanu cù i nostri libri. Avemu ghjucatu in lettura di u nostru libru. Hè cresciute nantu à i motivi, i robots stampati di cartuni, crescritti e case in a legnu, hà cultivatu i ghjandi è i traspurtati in u boscu, - Anastasia Troyan.

Ciò chì deve esse u logò di i zitelli? U primu pensamentu hè una manu di zitellu pittatu. U direttore di l'arti Vitaliy Babayev fighjulu u figliolu di 9 anni di scrive a parola "zitiddina" - pintures, marcatori, pencils. Yarik amarà i libri MIF, perchè pruvatu. Ci hè stata ottata più di 10 frontii grande, coperto cù a manu di u zitellu.

L'idea di atteppi un zitellu per creà un logò di u ziteddu hè ghjustu. In più, hè simbulicu: i zitelli creanu a zitiddina.

Ogni porta di u libru di i zitelli MIFA - hè un ghjocu d'amparà è cercà. À questu hè scupartu un logò in a forma di quarchi oggettu. Ma perchè ùn ùn interferiscenu micca a trama.

Decidi à revelà in una nova imagine "MITE. Infidenza "di u ghjocu, perchè questu hè ciò chì hè primuratu principalamenti à a zitiddina è i nostri libri. U novu logò ùn hà micca un locu, hè vivu, constantemente cambia è movime. Per ghjucà cù u zitellu in quessi e cercanu nantu à a porta. - dice Vitaliy Babayev, direttore d'arti di u MIF. - Culore qualchì: a pigliemu da a porta. Ùn sò micca stati cunsunificati solu u ligame di u MIF. Hè diversu. Ma a ricunniscenza hè cunservata. Cum'è a persone. E persone sò tutti sfarenti in u pianeta, ma quandu avemu immisu una persona, avemu capitu chì questa hè una persona.
U travagliu nantu à una nova imagina hà fattu per noi un esperimentu, un ghjocu ", aghjusta Artem Stepanov. - Ùn avete micca capuzione analisi prelimiunali, ùn hà micca fattu a ricerca marketing. Ùn studià micca a custruzzione di e marchi di i nostri cumpetituri. Avemu travagliatu nantu à l'imaghja cù i iterazioni veloce. Hè espresu cusì comu pervecimi è chì, in u nostru paraguni, u nostru pubblicu percive.