Beef meatballs

Chì puderia esse faciule più piace à preparà meatballs per un manghjà? Petite bagnatoghji di carne, frittu o stufa in salsa saranu assulutamente guarniera. Dui cunsacreranu stu articulu per appruntà a preparazione di meatballs da carne.

Ricetta per albigevi cù u rossu

Aghjunghjite i pilone di sàzure è u voluminu aiuta u risottu. A necessità di un platu di paragulu à un platellu devastenu immediatamente, è u tempu chì vai in preparà a cena hè ridutta.

Ingredients:

Preparazione

Un parechje di conserve di tomba cunghje cù una forchetta in patati purciuti è mischju cù carne di vacca moltu, u risu, u ovu batte, a cuddetta sliced ​​è u sali. Da u rilassante sèguemu forme 16 meatballs idèntici.

In una tazzuletta, aghjunghjenu tutti i mandate quasimi cù a mezza vittura d'acqua è a mustarda. À l'oliu vegetale cunfine mandhjola cù u risu cù un clavu di l'agliu à u colore di doratu. Pour la salsa di u tomate à i purpetti di carne è fremendu a pranzu per altri 20 minuti.

Carne di carne è carne di porcu in u fornu

Ingredients:

Mandolini:

Per a salsa:

Preparazione

A caghjola sò incischuli è frittu in l'oliu vegetale per circa 5-7 minuti, è aghjunghje l'agliu è seguite a coccia per 1-2 minuti. Eliminate u passeronu da u focu è enfilò.

In un colpu prufunditu, mischjà i dui tipici di rumpimentu cù u ova, rinsu "Parmiganu" è pane. Aggiuncenu a cuddetta fritta è l'agliu à u mercudu, fate un poveru acqua è ammazza in carcu à a massa, Perièghjamente annunziendu passà per vostri ditte. Staggiani u rilassante à u gustu.

Cù i mani muttuli, formulemoschuli mandi valluni è fritte in l'oliu vegetale finu à marrone.

Mentre i purcelli sò pezziuni, fighjate salsa: fritte u cuticu pancetta durante 4-5 minuti, aghjunghje a ciputula, seguite u focu per 5-6 minuti, aghjunghje l'agliu. U pumu hè biancu, purificati cun un licenziale è mandatu à cugliera fritta è pancetta. Avemu l'evapora a salsa finu à u spissori è u tempiu à u gustu. Pudemu i purpoglie in salsa calza è stufa da 7-10 minuti finu à tuttu listu. Vi siramu un platu, decoratu cù un pappacatu picatu.