Uva raghja - ripruduzzione per e stagni in l'estiu

U raglianella o parthenocissus sò facilmente identificati in l'area suburban. Hè allughta queste, fossi, arbuli è facciate. A pianta hè bona perchè anu adornà ogni ughjettu in pocu tempu. Inoltre, hè ghjinirosa di ghiaccio, chì faciule più faciule per a cura.

Molti pianti sò usati per a ripruduzzione. Ma a più famosa hè a ripruduzzione di uva di uva cù tagliati.

Riproduzione di un razza di razza in l'estate

Partenocissi hè una pianta senza pretensione, perchè qualsiasi metu hè sceltu, credeva bè. A ripruppalità di u ragliale biotecnologiche cù taglioli verdi hè a via per assicurà a continuazione di a pianta principale. Hè rializatu da a prima primavera à a fini di u tardori. Ma l'ottima scelta hè di mantene a sesta in u veranu. U prucessu implica a seguente:

  1. Prima, una parte di a vigna hè sparta da i rimesse d'ultimi anni. Pigliate à l'arrabbiatu di più rapidamente, hè megliu di sceglie un troncu cun sviluppi ridotti. I razzi novi muderni si creanu si a vigna hè almenu 3 nodi. Danu a vita à novi sucitati.
  2. L'scelta di un locu hè faciule. A cosa principal hè chì ci deve esse oscurecido. Inoltre, ci sò esse disposti certi borra.
  3. Trasfurmendu u sbarcu. Un modu veru assai efficae hè di colpi di coglie in pomi cù un sustrato di torba. Allora u razziunà di a vigna di a vèrgine girlish, riprutazione cù stace passarà più veloce. Siccomu i piantini sò primi pianchi in pote, sò trasportati à u palcanu chjusu da a mità di a primavera à a fini di l'estiu. Quandu i piantini sò abbandunati in a terra, sò enterrati da u filu. Assicuratevi di installà un supportu. Un bellu crescenu aiuta à copre a piantana cun una pignata o un putu.
  4. Dopu à a pianta, a grande importància hè attaccata à riei. Hè rializatu regularmente. U arbulu futuru prutege ancu i raghji di u sole, per ellu hè cupartu da burlap. Aduprate da u primu mannamentu a pianta pò esse trasplante in u sular.

Ci si deve esse cunsideratu chì u modu vegetativu di ripruvazioni seranu efficausi finu à a mità di aostu. Sì ditevule è l'arrabbi di a pianta ùn hà micca tempu per preparà l'invierno. A ripruppalità di u razzistru raciunità cù e stagni ùn hè micca un fattu faciule. Ma u risultatu sarà spettaculativu quandu i rimie parvenu esse show up e cumincianu à chjude l'u muru.

U vantaghju di multiplicà e cose di uce con cuttings in l'estiu hè chì u ritimu di survival di e pianti hè casi assolutu. Dopu issu prucessu vi permettenu di cultivà una pianta chì hà da decuritarà u vostru territòriu è pruducerà una bona vendita.