Utilizazione di l'alcoolate

L'Alcohol hè unu di quelli alimenti chì sminisfattu a maiò parte dieti. E a ragione hè micca chì i nutizionisti pruvate per salvà di l'alcoolismu, ma chì quantu esempiu di bassa caloría hè, ancu guverta di l'accumulazione di massa grassa. Eppuru, ci sò ancu aspetti piacevuli assuciati à l'usanza di l'alcoolì ... Ma, sfortunatamente, a rapportu di e benefizii è i preghjudizi di l'alcoolate ùn ponu micca chjamatu equilibratu.

Ciò chì succede dopu à u vitturu annunziatu?

I prudutti alcoolichi sò calori vacanti, u terminu hè cunnisciutu di parechji. "Vaciu", perchè ùn anu micca nutricionale valore, ma sò micca un valori di energia superiore. Spieguemu di più simpliciamente:

U cuntenutu caluricu di l'alcoolate ùn hè micca solu per u cuntenutu di zuccaru, à dì per l'alcoholiciu di etilu, mentre que u vinu di vinu hè cunsigliu circa 250 kcal, sò sempre fami - u corpu ùn hà micca ricevutu materieali di a custruzione, sti calori ùn pò micca esse off proteini, cardugmattimenti o grassani. Hè intesu inzucatu.

È eccu avemu l'alcoolu chì anu a perdita di pisu. Avete digià aligria chì "sò intreduce innausati" hè a listessa cosa chì u vostru corpu viaghja through innocu è senza cunsiquenzi. In ogni casu, i calori di l'alcooldu si deve cunsumà immediatamenti, per quessa, tutti l'alimenti cunsumati, si sò stati aluzzi è aspittà d'esse digeriscenu in a forma di grass stores.

L'alcoolisme porta à u fattu chì ogni nutizie hè guardatu in a forma di un "cerculu di salvata".

Chì d'alcoolu era ùtule ...

Ma l'ughjettu di l'alkohol, forsi, hè, è si pò esse manifestatu solu se a misura hè osservata. Ci hè parechje reguli d'oru chì vi aiutanu à cuntrollà i prucessi di energia in u corpu:

Quandu avemu parlatu di i beneficii di l'alcoolate, avemu, sicuru, significatu principarmenti vinu. Hè u vinu chì face a dieta di u Mediterraniu a megghiu opzione per a prevenzioni di malatie cardiovascular. Ma! Residenti di u Meditirraniu ùn sò micca propensi di borra, è dopu avè 1-2 bicchiarii, sò assai satisfati.

L'u gradu di perdita, ma di novu cun un avvisu raghjunatu: