Sorvagsvatn


U cuncettu di "laghi passanti" ghjè longa in termini geografichi. Sorvagsvatn - unu di sti laghi, mentri hè cunsideratu u più bellu è maraviglioso in u mondu.

Induve hè u lavu?

Infatti, hè difficiule di scrive in palori a bellezza di questu locu, ùn deveria bisogna à vede. U lago si trova nantu à un acantilu d'alta muntosa, quasi a la punta di u penzamentu di l' Isuli Feroe , più pricisamenti in l'isula di Vagar. U Soffiatu Soorwagsvatn suspende hè nantu à una piaghja sopra à l'Oceanu Atlanticu è da una altezza, pare chì hè ghjustu devendenu. Ma di l'oceanu u lavu chjappà 30 metri di roccia. A so longa hè 6 km, è a dimensione di u territoriu oghje suprana 3,5 km². U lavu hè un secondu, uomunu ufficiali - Leitisvatn. Hè aghjie graziu per unepochi di terri chì si stallini è di a so populazione.

Ciò à vede nantu à u lavu?

L'acqui di u lavu tangenu in l'oceanu è formate una bella cascata. Sfurtunatamente, questu fenomenu hè casi impossible di vedà, postu chì hè in una gorge mountain. U lavu hè sempre acqua neve, cammendu nantu à una barca puderà vede à tutti i so abitanti. Omi amaru Sorvagsvatn per una pesca sempre bellu. In l'estiu, assai ducati culliganu annantu à u lavu, è certi volte volte.

Cumu visita?

Pudete truvà à u Lago di Sorvagsvatn in l' Isuli Feroe per ferry o in avione. In particulare pè u sviluppu di u turismu in u 2001 l'aviazione hè stata fatta. Hè situatu quattru chilometri da u paese di Sorrow. L'ariacchju accetta avioni praticamenti di tutta l'Europa, perchè dunque una vista maravigliosa per voi ùn sia micca pussibule.