Liberation Square


Ci sò assai squatte in Sarajevo . A Liberazione Square hè a siconda più impurtante in a capitale di Bosnie-Herzégovine ( Bashcharshia hè sempre quì nantu à a prima). Hè situatu à u centru di Sarajevo, in u cerclu di i monumenti architettoniali di u periodu austro-ungherese.

Posti interessanti

L'area di liberazione hè un poveru povira in vista di Bashcharshia. Ma ci hè quarchi cosa per vede. U primu cosa chì voi fà ùn hè u restu. Ci sò sempre assai turisti quì, un regnu bellu ritegnu, ma pudete truvà un arcu sicuru quasi sempre.

I principali è favuritu, locale, riferimentu - giant chess. Se vulete pruvà a vostra cresciute in questu sport intelettuale, pudete avè venutu à u locu bellu. In più di u scaccu, pudete andà à u mercatu di Marcale . Avete travagliatu da u 1895. In più di compra una varietà di alimentazione è souvenirs, fate curazioni di l'apparizione di u bastimentu. A so architettura hè in u spiritu di l'estetica antica, ci sò elementi di u Rinascimentu. Dunque, da u mercatu, u marcatu hè più piace un museu o un teatru.

Una persona multicultural hè unu di i attraziati di a Liberation Square. U munumentu hè un globu peru, in u centru di u quale hè un omu natu cù u piacè. In fatti, sta sculture simbulizeghja a cunvivenza pacifica di e diverse cresia (Catòlichi, Ortodoxa, Musulmani) in u territoriu di l'Statu mudernu di Bosnie-Herzégovine.

In u centru di a quadrata hè un quadru verde. Dopu un passaghju quì puderebbe avete un bon restu. È ùn si scurdate di vede à a Cattidrali Cattòlica.

Cumu ghjunghje?

L'area di liberazione pò esse ghjucatu da ogni modu di trasportu publicu chì passa per u centru di a cità. L'eleccizione nè menu impurtante - un taxi è un caru pagatu. U tassistu hè più caru ch'è u trasportu pùblicu, è un caru pagatu permetterà di movimentu di a cità liberamente, senza esse ligatu à l'ordi di buses è trolebus.