Musical Pavilion


A capitale di Bosnie-Herzégovine, a citadella di Sarajevo, prumesse assai attraversu . Tra l'elli, u Pavilionu musicali situatu direttamente in u centru di u Parcu Atmejdan hè drittu.

Unu chì attrae stu pabellamentu, se a cità hà assai monumenti storichi, architettonii è religiosi, oggetti chì sò l'eredate di ete tempi in a vita, Sarajevo è tutale di Bosnie-Herzégovine?

Storia di a custruzione

Sarajevo era sottu u regnu di parechji stati. Per esempiu, l'Imperu Otomanu alluntjò un grande legatu quì sottu. L'Imperu austru-húngaro ùn avia micca duratu longu in queste terreni, ma ci sò ancu riferimenti in i strati di a cità.

In particulari, questu hè u Pavilionu Musicali, erigite in u 1913 è hè unu di quattru alcuni uttini fora rimane di u grandi statu Austru-Ungàiat. A custruzione di u tavuluni era amministratu da u famusu architettu di l'ora Josef Pospisil.

Da a distruzzioni à a risturazione

A Siconda Guerra Munniali era pridicante per u pabelluni - era stati danucchi, per un bellu pezzu in u state in ruine.

Solu in u 2004 hè stata rimbursata u restuurante, tornendu solu à a so forma uriginale: u primu pianu in a forma di un rectangulu, chì hè custruitu di petra bianca, è sopra u primu pianu sò stati chjudii intagliati di legnu.

Oghje, u pavellone hè utilizzatu com'è postu per cuncerti è altri avvenimenti. In u pavellone ne hè una cafe, da quale una maravigliosa vista di u parcu charming è u fiume Milyatka chì chjaru longu.

Cumu ghjunghje?

Per scopre u Music Pavilion, piace a so acoustica soru, avete bisognu à Sarajevo è visitate u Parcu Atmejdan. I rotuli di trasportu publicu No.101, No.103, No.104 passanu da u park.

A più chjaru hè di vene à Sarajevo . Se cumprate una visita in una agenza di viaghjà, in stu casu ùn deve micca esse prublemi - a maiò in questa situazione, i carti sò organizzati da Mosca à a capitale di Bosnie-Herzégovine. Inutili, avarete bisognu à vola cù un trasferimentu in Istanbul o l'altru l'aeroportu maiò.