District of Bashcharshyya


Bashcharshy hè u centru di Sarajevo , più predefinitu in a so cità vechja. Molti chjamanu stu locu à Bashcharshyya Square, ma questu ùn hè micca solu cutu, per esse più precisa, hè un distrettu tutale.

Attrazioni

A vecchia cità stessu hè un fito luminoso di Sarajevo mudherità. Hè impussebile di vena quì u restu è ùn avè visitatu quì, induva quandu i Turchi rignenu, per ùn vede sta stilizazione finita, per micca di respira in l'aroma di cafè freshfruciutu è dolci à Arabi.

In u 18u seculu, l'area di Bashcharshy veramente esisteva. E era cusì grande chì puderia truvà ghjustu à u mercatu orientale, è un pocu dopu una bella fontana era custruita. Moderna Bashcharshy ùn hè micca un spaziu, ma u listessu marketing orientali enorme, chì si componi di rini è carichi induve pudete cumprà nimu da souvenirs à dolci orientali.

In u centru hè una torre di reloge. Sò unichi in u so dialu, chì mostra in arabu, micca numeri romani. Circundente hè a custruzzione di l'antica amministrazzioni di a cità. Oghje ghjè a biblioteca naziunale.

I posti principali di Bashcharshy sò:

Fountain central

U core di a cità moderna moderna di Sarajevo è Sebil. Oghje hè unu di i so attraversu principali. Sebil fù custruttu da Mehmed Pasha. Hà cuminciatu quarchi cosa aria, orientali è fabulosa da un arbre. Hè veru, cum'è materiale aghju sceltu un arbre naturali. Questu hà avutu un bellu prublemu dopu - in u 1852 un incrucià nantu à u Bashcharshy Square, u culprit chì era a fontana Sebil. A maiò parte di l'edifichi fù disturutu, è a spedizione stessu, dopu a ricustruzzione, diminuite in altizza.

A fontaine hè stata restaurada in u XIX seculu. Hè stata fatta da A. Vittek, cumpressione tutta a bellezza di l'architettura mudena. Sebil muderna hè un cusì vivu di l'architettura neomuritanità. L'aria vicinu à a fontana in u rughjonu storicu di Bashkortiya hè più spessu visitata da i turisti. Ci sò numerosi cafè è cafes classici induve pudete avè un savore gustoso.

Se vai per andà in Sarajevo, assicuratevi di passassi à Bashcharshyi à a fontana è biarà l'acqua da ella. Hè assai puri è savuroso. È sicondu a credenza, chì bevira l'acqua, tornerà torna à questu locu incantevule.

Kuyundzhiluk Street

Hè cè famosu per i so prudutti boni di copper. In i tempi di u regnu Ottumanu, a maiò ghjente tradurre in strada. Oghje ci sò banci di sfarenti articuli naziunale nantu à quì. In a strata pudete cumprà assai pruduttori artighjanali - da ceramica à scarpu, belli vitturi, dipinti. A buttrega sempre cù a compra, ma sempre sò assai turisti.

Mosque di Bashcharshia Jamia è Begova Begonia

A prima menzione di Bashcharshia Jamiya data di 1528. A mezquette hè abbastanza petite. Hè una cúpula principale, un minaret, una galeria arcu cù cume, un póricu. In a moschea ci hè una bella, costera, ma petite pienu. Dui poulini sò stati posti, una funtana si stende in u centru, è rosè tutti in tuttu quellu durante u stagione calidez.

Begova Jamia hà un altru nome - Gazi Khusrev-Bey . Questu hè a mezchevi più grande in Bosnia-Erzegovina. Hè struitu in u 1530. L'architettura di l'architettura hè Ottomanu prima, u mutuu di stucu è i teatrini di stalactita sò prisenti. L'altura di a cupola cintrali hè 26 metri.

À a fine di u XVIII seculu, a mosche era malata durante a Gran Guerra Turca. Hè restituita solu in 85 anni. In u XIX sèculu, un incruciatu scuppiava in Bashcharshia di Jamia, è in a guerra di l'anni 90 in u XX secondu era parzialmente distruttu per l'avvilimentu. Dopu a ricustruzzione, a mezquette mai hà trovu a so apigna originale.

Cumu ghjunghje?

In Bashcharshy pudete truvà quì senza u prublema. L'ottima scelta hè un taxi. Pudete puru un caru per a durazione di e vostre vacanze in Sarajevo . U trasportu publicu hè bonu sviluppatu, perchè pudete aduprà.