Avvelenazione duranti a picciuttedda

No a donna lactanti hè immune da l'usu di l'alimentu inferjuri. Chì deve fà, chì a mo mamma hà dettu vò, u fugliale falatu, a frebba? Scupremu nantu à u trattamentu di sta cundizione è d'eccezziunale per esse nutitu un zitellu durante l'avvilinatu.

Signs of poisoning alimentu durante a zuttata

Per sintomi caratteristiche, a mamma puderia capisce ciò chì succedi à u so corpu. Tuttu si pò iniziale di colpu cù un tamburinu liquidu copiusu, ripetutu vòmitu e nausea. In a maiò parte di i casi, ci sò dolore in l'intestini è a debule generale. Sì l'avvilinamentu hè sopra à u livellu mediu, invece a temperatura sopra.

L'avvilimentu alimentatu durante a zuttata ùn hè pocu cumunu, sopratuttu se una donna ùn cede o regule di iegge:

Chì si avutu avutu l'avvilanamentu?

Se l'avvilimentu si ponu in forma siviculata, ùn pudete micca fà senza l'uspitalisazioni. In u sughjettu, u paci hè intesu detoxificatu. À questu tempu, l'ambrati seranu parati, cum'è a terapia d'antibiotici seranu usati.

Se a cundizzioni hè sodisfaauta, a ghjente pò esse trattata indipindente in casa, senza scuzzulà u zitellu di u pettu. I trisini chì anu attaccatu u so corpu ùn entru micca in u latti è ùn dani micca daveru u zitellu. Ma in questu tempu hè impurtante di observà e misure di sicurezza: hè bonu per lavà i mani in ogni cuntattu cù u zitellu, pigliate una regula regularmente, limite bacio è abbruciati, perchè a través de i trisini salivi pudete ghjunghje à u zitellu.

Da trattà l'avvilanamentu alimentariu à l'alimenta duca in u mum?

Siccomu l'antibiotici ùn sò micca prescritti per l'avvilanatu alimentariu moderatu à moderatu, solu u tempu è a terapia simptomaticu es necessariu. Eccu ciò chì pudete piglià cun avvelenamentu in a lactoria senza prescrire un medico:

  1. Nausea. Hè stata salvata da una edita di grani di aneta o fiurzo, è di tè verde. Hè bisognu à ticca quantu di liquidu per l'evacuazione più veloce di e toxine è rinfrescenu u corpu cù una suluzione di Regidron o un acqua minerale minerale.
  2. Vomiting. L'avvelenazione di a mamma durante a pàterna hè spessu accumpagnata da vucanti abundanti. Per fà stà, vi tenite bè ol làricu nantu à una colazione, ogni pocu minuti. Drogini per vomiting sò contraindicati.
  3. Pain in the abdomen. Di i medicini cunsigliati in alluttamentu solu à No-shpa è tè di camomile.
  4. Diarrea. Pudete trattà u fugliale di liquidu cù l'aiutu di parechji gruppi di droga. Hè Smecta, carbucenu activu, Polysorb per a sguassà l'embali. Pudete piglià Ftalazol o Nifuroxazide. Per fà nurmalizà a microflora esse bisognu di Lineks o Yogurt.

Prima di l'iniziu di trattamentu, hè necessariu un enema di limba, chì aiutarà à disperse rapidamente di e tosini chì causaru avvilinamentu. Alimentazione à questu tempu ùn escludiri i prudutti chì facenu fermentazioni. Trasfurmà a scorcia di purcina o potagua nantu à l'acqua, purcurie patate è crutoni. Quandu una donna sia a migliurà, a menzione pò esse sviluppata gradualmente.