L'attora Margot Robbie hà da ghjucà un rollu principale in u biopicu "I, Tonia"

A talented blonde Margot Robbie, chì vivamente amparò nta u filmu "Wolf from Wall Street" è "Focus", pruvà a so cumpetenza in un novu genre - in un drama biogràficu. I direttori li dettu cù u rolu rispunsevule di una personalità in unequocale, l'atleti Tony Harding. A film intitulatu "I, Tonia" dici à i filmaturi una storia straordinaria di una verticali stilunata è senza menu di una forte cascata d'un atleta.

Avete micca calculate e forze?

In u cruel universe di i grandi istondi dramaticli sportivi, ma ancu quelli chì anu vistu assai in i so tempi i ghjurnalisti anu spunatu da ciò chì era successu. In u 1994, in l'Olympia in Lillehammer, u Canadà, una tragedia hè statu succorsu: a Nancy Kerrigan, u statunitariu di l'articulu di l'americana, hè stata battuta. A zitella cun baseball bat hè attaccata da u so maritu Tony Harding, un competidor direttu. L'omu hà distinatu di scumparà e so peri di u ghjornu chì ùn pudia micca esce da u ghjacciu. Fortunatamente, a zitella hè stata annunziata cù un ligeru sustegnu, i medichi dicenu - ùn sò micca frattura. Atleta Harding hà prestu cunfissatu a so cumpagnia criminali cù u so maritu. Hè stata disgalificada è privata di tutti i premiu ben mereci, condentannu à Ghjesù per 3 anni in a probazione. Parirati chì a strada di u sport per ella hè chjesa sempre. Ma stubborn è Tonya anu sempre sempre in ghjocu di l'esercitu, anch'ella era per u boxe di donna.

Leghje ancu

E cumu si principia tuttu?

Tonya Harding hè di a famiglia più ordinariu. A zitella di tuttu u travagliu persistenti, era unicu è hà cridutu in a so stella. A so vita pò esse sicura chjamata a rappusizioni di u "Dream americanu".

Era Tonya quellu chì era u primu u americanu à sottumette à a figura più cumplicata - triple Axel.