A campagna di publicità cù Britney Spears per Kenzo criticò per un retouching excessiu

Circa circa sittusimu dopu hà fattu cunnisciutu chì a cantante di 36 anni Britney Spears divintò a faccia di a Casa Kenzo di Moda, chì participà à a sesión di photo di a racolta La Col·lezione Memento N ° 2. Cusì, ucruz, nantu à Internet, i primi chjucu di qualchissia ropa hè stata per l'estiu-primavera da a famosa marca quì. E se a cullezione di pretensione ùn hè micca sviluppata, u principale principale Britney Spears, quasi nissunu ricunnisciutu.

Britney Spears senza Photoshop

Fans criticò fotografii cù u cantante

Rifirenna a cullizzioni di vestiti novi Britney Spears hà avutu prima u ghjennettu fotografu Peter Lindbergh. Rumore hà dettu chì ùn hè micca solu un maestru di u so articulu, ma ancu un excelente especialista in Photoshop. Questu hà cunnisciutu novu dopu l'imaghjini incù u famusu cantante figuranu nantu à u situ di a marca Kenzo. Petru hà cusì curatu cu curaggiu l'imaghja di Spears chì hà cambiatu da ricunniscenza. I difunnanti ùn pudemu micca crede u mo vittiru, e pagine sociale chjete cun vittori negativi riguardanti l'usu eccessivu di retouching.

Britney Spears in publicità u cullezzione di La Collection Memento N ° 2

Eccu alcuni qualchì cumenti puderanu leghje nantu à Internet: "Ùn pudemu micca cridutu in quellu chì aghju vede. S'ellu ùn sapia chì Britney era implicatu in questa campagna di publicità, ùn aghju micca avutu ricunnisciuta. Fighjula. Is this face and figure? "," Sapiu chì Photoshop travaglia meraviglie, ma perchè cambià a ghjente à quella sia. Britney pari pare un mudellu, ma micca ella. In quantu à mè, in a generale ùn ci hè micca una sita di similarità. Perchè invaghji stele per publicità, se a so 'appartement cambia fora di u ricunniscenza? "," Per esse onesto, Spears, chì rapprisenta una nova coleta di vestiti da Kenzo, s'assumiglia assai megliu ch'è quellu chì hè in vita. Petru Lindbergh è u so squadra hà travagliatu brillantemente cù retouching. Hè una pity chì Britney perdi solu u so facci, "etc.

Malgradu qualchì rigalu formidable cumercii sottu à i fotografii di a campagna di publicità, u rappresentativu di a marca Kenzo decide di scrive u so parente di l'imaghjini:

"Questu ora a nostra coleczione hè chinu di parechji denim. Per noi hè stata assai impurtante chì hè statu rapprisentatu da una leggeriscia di pirsunalità, chì hè assuciata à tuttu stu stile. In vista di e diverse nominazioni, avemu firmatu à Britney Spears, chì accunsentiscenu assai di participà à i tiatru. U cantante hà perfezziatu cù u so rolu è bellissima ghjunghjite a cullezione. Per noi, Spears hè a reina di denim è l'icona di stile. "
Spears hè a reina di denim
Leghje ancu

A cullizzioni da Kenzo hà fattu assai culuritu

In quantu à e novità da a marca, prisentatu in a La Memento di Culle N ° 2, quì i direttori creativi di a Casa di Moda Carol Lim è Umberto Leon cuntinuaron nantu à u rampage. Ùn prisentonu micca solu i versioni di i prodotti di jeans: swimsuits, magliette, jeans, capeli di ghiaccio è vistiti, ma ancu altri opere di vestiti chì ponu esse disposti cun denim classico. Cusì, per esempiu, Britney hà introdutu un interessante sudore longu di corta durazione, magliette di stivali cù peddi, capelli, leggings è assai più.

Eccu questi impronta offerte da a marca Kenzo