Irina Sheik hà participatu in una passioni photo shoot for Japanese Vogue

L'Issuglu di settimana di u Vogue Japanese hè cunzidiratu una di e riviste più anticipazione di a publicazione. Rumori chì i lettori stanu aspittannu quarchi grandi grandi, apparevendu in u ghjennaghju, quandu a creativa Anna Dello Russo hà dettu chì a rivista ùn anu vistu esse trugghi e articuli. Ùn serà micca solu interessanti, ma ancu assai pocu cumuni.

L'astru principali di u tema hè Irina Sheik

Oghje gloss Vogue postu nantu à l'imaghjini d'Internet da a sesión di foto, chì pareva a rivista. L'eroine principale di u numeru era u mudellu russu Irina Sheik, è u spartaghju hà fattu a costa in Italia. Anna Dello Russo - l'ideologu principalu di a sesión di foto, dettu chì sta volta si mischjia l'exquisite sofisticazione di e diverse famosi cù u stili di u paese.

Allora, chì saranu u lettori vede in a rivista? Maglia in biancu cù CHANEL cù un arcu nìmicu, cintura è decorazione à u collu è e manichi. À l'opinione di Dellu Russu in questu equipatu, hè abbastanza possibbili d'andà à un funeral, perchè un velu di guipuru negru hè stata postu nantu à a testa di Irina. A postu, l'imaghjini di a vedova era decisu di ripetutivi è Shake era captudu in un bra nìuru è u so culore di cordone di pompadore nantu à a testa, è per fà l'imaghjinate più espectaculari, aghjunghjenu uni pochi accessori: una fioritura rosa è un colpu cù una croce. U jocu cù vestiti netti negra si cuntinuavanu. Perchè a prossima photo u mudellu poni nantu à un vestitu longu è luminoso cù parechje scarpi. À a listessa ora, Anna hà decisu di catturà u travagliu di Irina è Alexander McQueen nantu à u sfondate di una iglesia pintava in russu è biancu, è i verbi di puddastri, amata bè da i residenti lucali. Scaccia Sensuale Shake mostra in u pianu di un animale chì raramenti apparisce nantu à e pagine di glossu glosses - capri. In a photo, Irina si sediu nantu à una sedia, a so cima tirantata contr'à un muro pittatu biancu. Nantu à u mudellu era un beddu vestitu rilassante cù paillettes da Ralph Lauren.

Allora a manifestazione di vestiti neri ponu cuntinuvisi, è aghjunghjava nantu à u limitu di una casa in un vestitu recta tutta di striscia bianca. Ma l'ordine da a marca Nina Ricci hè statu decisu per esse presentatu cù u caprettu, chì Irina detti a corda è hà alimentatu a carota. In ogni casu, anche qualchì un attribu inuditariu, tutta l'attenzione era centrale in u largu sciccareddu di u mudellu è l'inusuala, stampata luminosa di u vestitu, chì riliggiusi foglie, tragievi, labbra, etc. Questa era seguita da una scena in l'imaghjina di un cattòttimu attornu, chì Irina palesa contr'à una casetta bianca in un modestu u vestitivu nìvuru cù schietti bianchi è u collu di u mondu colore. U marcatu di a foto sana era a postu francu di u mudellu è l'arghjintinu nantu à a so testa. A seguita era una figura di i capri, nantu à quale l'Irina s'assiniu in un log, e perchè anch'elli aparti. Nimu, Anna hà decisu di spirimintari è li dumandò u mudellu per passà à muzzicu un pumu in u pianu di caccii, sguassà tutte e criaturesi da u quadru. In cunclusioni, i lecturi anu da pudè vedà a Irina in un vistitu biancu è u sandali negra nantu à una grande plataforma è un pali annantu à un pappu vivu.

Leghje ancu

Irina è Anna ùn sò micca travagli forti per a prima volta

Sheik hè u preferitu di parechji direttori creativi è edituri. Hè assai spessu vistu nantu à e cose di magazines, ma u Vogue Japanese hà u so registratu. Sè Anna Delo Russo deve esse un pugnu calente nantu à e pagine di a publicazione, ella hè certamente Irina di 30 anni. À a fine di maghju, i vugghieri di Vogue puderanu guddà di l'insula inchiata di foto di Shake nantu à a costa di Puglia, ma questu travagliu superava tutte l'expectativa di ancu i lettori più pruduttivi.