Pare perfecte: Irina Sheik è Bradley Cooper in Met Gala 2018

Irina Sheik è Bradley Cooper raramente pamperi fanati cù strummi cungii, ma per l'eventu grandiose grandiose di l'annu, Met Gala, i ghjente ginassi anu una salute.

A dea ùn hè altri!

A notte di u 7 à u 8 di maghju in New York, a grandi balla di l'Istitutu di Costume fù torunda. Fans di u 32 anni Irina Sheik à l'ultime dubbtedi s'ellu avissiru vedutu u so favuritu à l'eventu, postu chì cù u nascita di a so figliola Lea, u supermodelu pò esse vistutu più freti à e ritratti di i paparazzi in a strada à a tenda chì in l'imaghjini di i fotocamati di partiti secular. Tuttavia, Sheik ùn mancuna u publicu si visitava u museu Metropolitan in tuttu u so gloria è cù u novu.

Irina Sheik è Bradley Cooper nantu à a Gala 2018

Per a liberazione di u modellu supremu hà sceltu un vestitu d'oru luxu, decoratu cù piene, da Atelier Versace. Adding it to a choker and sandals wide on the hairpin in ton. L'incantu d'Irina cù un scogliu profiticu è un altu cutdu hè statu palesu da u so ghjustu fantastru cù peri longhi.

Irina Sheik nantu à u Gala 2018

I capelli di Sheik hè statu risuscitatu è postu novu, è u so cumpurtamentu in parechji marroni fioriti svugliendu a so scienza fresca.

A più bella paria

A l'avvene Irina hè stata cun l'accumpagnata da u so fiancu Bradley Cooper, chì pareva a so scelta in un esmozzu classicu negru cù una farfalla è una camicia bianca di neve.

Leghje ancu

I sentimenti chì a coppiu sèntelu per l'altri si sò micca indicati solu da l'anellu cù esmeraldidi è diamanti in onore di l'impegnu à u dito d'Irina, ma ancu da u glintu di a felicità chì era più sporta di i soffitti in l'ochji di l'amanti.