Nutritionu adattatu per i atleti

Molti atleti cose chì ùn ci hè nunda di vufò nantu à manghjà e patate fritto è cutleti prima di a cumpetizione, senza piglià, à u stessu tempu, u so amatu è megliu l'ottu locu. Ma hè chì un tali atleta pensate à u fattu chì, prima di u so corpu, sò stati tarei differenti per a maiò parte di quelli chì u circondu, chì deve esse risoltu utilizendu parechje risorse?

A nostra nutizia sò i nostri risorse. Per quessa, a nutrimentu ghjoume currettaghju deve esse diffarenti da a menu di quelli chì ùn anu micca impurtentatu in sportu.

Chiddi chi fauci u travagliu realizatu in a vita di l'atleta?

Avemu bisognu di pruvucalli, spieta in i dete ciò chì l'impurtante nutrimentu per l'atleti hè:

Chì avete bisognu à mantene in mente à cumpilà a razione di un atleta?

Esperemu chì a inseparabbilità di i cuncetti di nutritzazione propria è sportifice hè abbrazzu sanu. Avà parla di quali aspetti mustu currisponde à un menu d'atleta equilibratu:

  1. Composizione quantità - ùn hè una parolla chì l'atleti deve manghjà da più, in poi li musculi crescenu più rapidamente. Ma in fattu, in questu modu, pudete sclusione solu sgrossu, chì si prumesse da l'excassa di caloria. U menu di l'atleti deve esse distinguitu da un valore di energia creatu - 2.100 kcal (donna), 2.700 kcal (maschile), ma a qualità hè ancu impurtante.
  2. A cumposta qualitativa hè proteinali, grassi, carbuidrati è micronutrienti. Proporzone di prutini, carduidrati è grassi à parechji è ben cunnisciutu - 30:60:10, a dosa di ogni vitamina hè individuali, ma l'acqua precisa assai più di a mediu - almenu 2,5 litri per ghjornu.
  3. Assimilazioni - sta parte di u tema di nutrttura propria durante a furmazione, si tratta principalamenti di prutezione. Quandu selezziunate i prutini , ci hè bisognu di prima di vede micca à a so cantità (chì spessu cuncurdassi cù a creazione di grassu), è à l'assimilatoriu fattore - l'indicatore indicador 1.0 è i risultati apprussimati.
  4. Modu Nutrimentu - beni, è, last. Di sicuru, bisognu di manghjalli un pocu. Ùn ùn vi purtate in fami di lupu, ma micca overeat - 4-5 pranzi à ghjornu - questu hè a norma.