Cù dumà a Ugri 2014?

L'uggiani ùn sò micca a prima tempesta occupanu un postu onorevoli nantu à u sputinu di parechji fimmini di a moda. Ma a moda sianu cambiando, è assai prubabblerete, serebbe se pregunta chì i Ughini sò in moda in u 2014? Ci hè felice per assicurà chì ei sti sti rigali di bundenza anu sempre oghje è demandanu assai attenti in a stagione fredda.

Moda 2014 - Uggi

Comu accumincia, quandu, l'Ugs eranu alloghju per i langue agricole in Australia. Nimu i australiani puderanu assume chì prestu prestu u so know-how sarà u favore di milioni di donna di moda in tuttu u mondu.

U settore avantuventu serà una combinazione di strisce è leggings cun ugg boots. Per a cima di questa indisgiata, pudete sceglie un calzetru calzinattu calzatu mperu, vestitiu puntatu o una tunica allargata. No menu populari cun i ghjovani, hè a cumminazzioni cù una fala di lana o di tela. In questu casu, hè megliu à sceglie ghjochi, cale è densu, per ùn disturbà a lòggica di l'imaghjina.

A cullabura di moda Ughini 2014

In questa stagione, i diseggiani hanu dettu a cunfurariate pocu l'apparizione di stivali è aghjunghjenu certi elementi di decoru. A attenzione particulare hè pagatu à u caminu di u caminu. I mudelli topichi sò stati ammustrati cù rivelle o spine, è dinò di buttoni di legnu o di metallu. Fur finish ùn hè micca inferitu à queste decoru. À u cuntrariu, ugi cù arme di peddi sughjate ancu i vostri pedi. Per e donne romantica di e donne ghjente contruciuti i decubilie cù l'archetti.

In quantu à a durata di a besta, ci sò parechje rigulamenti per i zitelli cun un svilamentu persu è cù una figura fina. Particularii di bassu crescita, pussede formi magnifiche, hè megliu à sceglie ugi 2014, per ùn aghjunghje micca grammi extra à i pedi. In questu casu, una scelta bona serà ugg boots cun fringe in stil indiana o cù un capeddu furale. L'alta ugi 2014 hè abbastanza prublema per e sport di ghjustizia. In questu casu, scuprite micca a fragilità di i pedi.

Sì avà versatu l'altru puderebbe cumprà u vintu, ùn avete micca disprezzà. Stu calzatu bè chì hà cunigghiu cunquistau i cori di assai modelli avidi.