U vechju per u culori di primavera

Ogni donna hè pusseduta l'arti di u maquillaje, è per questu ùn hè micca necessariu di studià per un qualchì annu com'è artista di cumpagnie. Hè impurtante per esse pudè esse rizzatu in correttu l'apparenza di u culore di l'esternu, è da quandu serà possbile per fà selezziunà facilmente a paleta di colore necessaria chì dà a pelle una apiegazione sana è naturali. In questa scumissa, vi diceremu chì culori sò adattati per u primu moddu di culore.

A basa basta per creà maquillaje

Per principià, e donne anu un tipu di culore non cuntrastanti. Sianu attenti è fràghje, è pudete identificà cù riccio d'oru è un tonu di pelle di melone.

Se hè una quistione di crià un imbrugliu per u primu modellu di u culore, da chì deve esse ricordati chì deve esse naturali è discretti quant'è pussibule.

Sceglite una basa tonale, hè necessariu di dà preferenza à tonalità cambiante, invece chì a to caccia hè lumetta o scura. Crià una facciata di sera, pudete applicà una fundazione cù l'effettu di u parolle. Per una basa apprupriata per staggiunera di primavera, sfumaturi dulcissima, è ancu u culore di l'ivori, si suitanu.

U puli deve esse u tonu più apprussimasi di a vostra peddi. U rosu è l'argentu hè megliu esse chjappu à tutti, cumu si pisanu l'imaginazione entera, chì dà a persona cun dulore.

Siccomu u maquillaje di u vistu ju un rolu impurtante per creà una figura lumera è feminina, bisognu à sceltu elegiscenu culori è sfumaturi per u primu moddu di culore. L'opzione ideale hè culori pastel calda è latti, beige, sabbia, beige d'oru, è l'oliu, l'aranciu, u pezzu, u bronzu, l'ambru è u marrone scuro. Per creà un preparazione di sera, pudete pruvà cun una serra virtuali, da aquamarine trasparenti è à sfarenti sfumaturi d'oliu o kaki. À a sera, puderete fà cù mascara verde marron, turchese è emerald.

Adupratu da u culore di primavera, u lipstick di i parole hè adattatu - hè un be beige cun un tinte rosatu, l'albicel, u scarabe di u tintu d'oru, è ancu tutti i toni marroni mordu caliu. Eppuru, se vulete dà i vostri labbra di più luminezza, invece di rossi freti vi valenu a scelta coral-red. E, sicuru, ùn si scurdanu di u liparfinu chì hè sempre bellu beneficevule per spencerà a vostra tendernità è a feminità.