Gladiolo - pianta è cura

Incredible gladiolus flower, per suprattuttu, vole vene parechji ghjardinati in u so situ. Ma tanti sò temeri, perchè pensanu chì un "residente" impone e ùn avè micca abituatu. Questa hè una storia erronee, perchè u mure è a cura di un gladiola hè un travagliu simplici. In osservazione di parechji matrimonii, u fiore darà un piacevule cù a bellezza micca un annu.

Preparing for planting

Prima di cultivà gladiolosi in un situ, hè necessariu di sceglie è preparanu làmpiu. Ùn deve esse micca secchi o manchiati, perchè e ghjente ùn avete micca abituatu à a terra. Inoltre, i lampadini liberate un sviluppu di una culura green suculente. Pusendi u focu in un locu cale, ma micca sole di dui settimani per esse ghjustu. Dopu a vigilia la pianta serà pronta à pianta.

Plantamentu è cura di gladiolus

Bulbe di gladiolus preparatu sò enterrati in a terra à a mità d'aprili, quandu u solitu hè ligatu secamente è caldu. U tarritoriu duverebbe devicu acidicu o neutru, chernozem ideale. Intra i cracu per gladioli sò una distanza di più di 15 cm.

Curingu dopu à gladiolus after planting is simple and any gardener will be able to. Hè impurtante di mantene a humidità di u mondu, ma ùn esce u megliu. L'acqua deve esse ogni trè ghjorni cù circa cinque litri di acqua per bulbe. In l'estate - ogni dui ghjorni. Assicuratevi per dissiccate a terra dopu l'acquessu, cusì chì i lampi di a pianta ùn puderanu micca putenziale.

Hè bisognu à nutriscia u gladiolu quattru trè simani, durante u periodu di fioritura - ogni dui simane. Questa hè fatta da manghjioni nitrogenu o minerali. Un capu di humus o turba vicinu à a basa di u fiore è hà migliurà u sughjettu, è prutezzione di e parolle.

Sì capite di sapè a cresce gladioli è fà in modu bellu, riceverete u bellu ornamentu graciousu in u ghjianu.

Autunno Gladiolus

In u vaghjimu u piantaggiu è a cura di u gladiolu hè venendu à a fine. Avete avè a cura di a pianta prima di u pinu di l'invernu. In u seculu, u to gladiolusu hè digià vicinu à l'altru è se fournie. À questu tempu vicinu à a basa di u fiore, deve dettene mette pinchere chjudi, per quandu u zucchero ùn si ritene micca u pesu di u caprettu.

Oghje hè u tempu quandu avete bisognu di scumpari gladioli da u situ è ​​preparanu pè l'inguernu. Di solitu sò fatti in i primi deci ghjorni di u vaghjimu, a prima - u megliu. In mità di settembre avete bisognu di gladioli. Ùn aghju micca stati finu à chì a pianta accumincia a siccà, principia a preparazione di e bulbi per l'inguernu in u periodu di fioritura. Per fà quessa, fate u seguenti:

  1. Trimà tutte l'inflorescenza di u gladiolus in modu chì uni pochi volte quede in u postu. Allora i nutrienti di e foglie saranu à u focu, è micca in e capi. Hè per quessa chì u cuteddu hè fatta durante u periodu di fioritura, altri ch'elli ciuranu sghjeranu tutte l'elementi utili, è i benzini poi cumprà.
  2. Quandu i foglie partenu per pèrdite un arricatu succetu, avete bisognu à scàccia. Ricurdativi chì ùn pudete micca spuntà i focu nantu à a terra.
  3. Tagliate a colonna è fede, allughjà una stumpula.
  4. Dusà i lampi in qualificazioni. Gladioli, chì ciurenu cù colti bianchi, ùn deve micca cunfunditatu da u amaru o biancu.
  5. Scegliu lucale sanu è ghjovanu. Se avete un picculu postu o esfoliazione, descarta.
  6. Pujate u focu in un locu caldu per duie simani è per "fà campà"
  7. Fate u bulbe di "dorme" in parechje sacchetti di carta (per ogni varietà individuale) è mandi à a cantina finu à a primavera.

Dopu chì avete mandatu u focu à a cantina, hà bisognu di fà qualchì travagli di terra. Sì u gladiola hè più di trè anni, è hè megliu a pianta è a cura di u gladiolu l'annu dopu à un novu postu. Truvate un sciu assulanatu è digu. Mesturite a terra cù a sile, turba o humus, perchè finu à a primavera hè impregnatu cù elementi utili. Inoltre, u futuru cani di ghadane di gladioli devini esse cuparti in u vaghjimu. Utilice fogli sece o pienu per questu.

Una volta in dui simani, fighjenu in i lampadini, perchè qualchì parte pò esse adupratu o sputanu. Puderia perisce tutte i gladioli chì sò vicinu. Quelli chì si cumincianu à fà i posti di "nichi" in un ambiente umido, ma di caldu. Un paci - tira fora.