U zitellu hà u mutu - chì faraghju?

Quandu un zitillùcciu principia à minà l'arechja, i pusteri ùn anu micca sicilianu di capisce quale hè a ragiuni, è a so primi aiutà ponu influenzia grandamente a so salute. Dunque, prima aviti bisognu à esse cumu infurmazioni è cumu cagiunate, è cusì più prestu à furnisce l'aiutu necessariu à u zitellu. In i zitelli, un prublema cumuni hè ottene un ingaghjamentu pocu è articuli di i ghjucassi in l'ore, è à l'età di 4-5 anni, i zitelli sò fermamente propensi à l'infizzioni da ucechjaru.

Un zitaghju, chì ùn hà micca infurmatu da sempre, pò sculpite l'ore ancu senza u dulce brillo. Questu possu succede dopu à l'acqua di l'acqua, o da u fattu chì simu prughjetti. I più di i figlioli adulti pò spiegà a natura di u dulore, ma cù i zitelli sò più complicati. Per capisce ciò chì facite è cumu per esibitu u dulore di prima a visita à u duttore, se u zitellu hà un malatie, unu tocca à sopratuttu cumprà a so natura.

U doru in l'ore pò esse causatu da:

Se capisce chì a causa di l'incomutioni hè un traume, bisognu di scopre tutte e circustanzi di l'incidentu è piglià u zitellu à un spécialiste. Se ci hè una ferita aperta, allura i genitori ponnu desinfectate di manera indipendenti, ma solu u medica pò esse se u danni à l'ombra interna.

Hè ancu u casu cù l'articuli chì puderanu entre l'ore di u zitellu. Quandu hà eliminatu u subjecte, seguitanu currettamente di u benessimu di u zitellu, ma hè megliu megliurà à un spezialista per escludiri infezzjoni è altre cunsiquenzi

In altri casi, i genitori, u prubabile, ùn puderanu ricanuscià a causa di u dulore, perchè prima di a visita, u duttore hà bisognu à relieve à u zitellu di u dulore.

Primi aiutu cù più in l'arechja

Cusì, chì pò esse urdinatu quantu u zitellu hà u mutu:

  1. Aduprà un cumpressu caldu . Compressu ponu esse preparatu da solu di gaza è acqua di l'alkohol, chì deve esse precalentata da prima. In nisun casu ùn pò micca intarrà l'alcoolicu (ancu boricu) in l'auricula, pò dannà più tardi, è ancu per fà un compressione di calunnià si pus di u pusu o hè a temperatura. Per rimpiazzà un cumpressione d'alcoolè hè pussibile è un bufanu di lignu se ùn ci hè nisun altru viaghju.
  2. Tampon cù l'alcuni burocchante à l'orella (micca in fondu!). Stu metudu hè adattatu in casu hè una tempurosa accurata. In questu casu, l'alcoolu ùn deveria micca esse cale, simpricimenti l'articulu a lana di cuttuni è inserisci in l'orella.
  3. Per trattà un friddu , per liberà di u friddu quantu pussibule. S'ellu hè obbligatu chì u dulore in l'arechju hè a cunsiquenzi di un friddu, da vale aduprà l'eliminazione di a fonte originale, in particulare u friddu cumuni. Immediatamente pulisce u passaghju nasale di u zitellu cù un aspiratu o aiutanu à colpu u nasu.
  4. Caldu secondu. Se u zitellu hà una orella in badda dopu l'acqua, vedi ciò chì facenu. Hè necessariu aghjettà una buttiglia d'acqua calda in paese à a lavanda, o una cava più chjucu, questu, creei un caldu fieru seccu è abbentu.
  5. Consulta obligatorica di un spicializatu. Indipendente ch'ella fussi facilitu per u zitellu dopu l'aiutu chì avete o micca, ùn pò micca esse 100% sicuru chì a malatia hè stata guarita, per chì es necessariu di mostrarà LOR quant'è più.

Sì un zitellu hà una ore assai dulore, chì se nisunu di i mètge di supra hè adattatu per voi? Pudete pruvà di dà un analgàsticore di u zitellu, ma hà bisognu à vigilà cura curabilmente a cundizione di u zitellu prima di a visita à u duttore, è ùn esce u megliu cù a quantità di medicina. Pruvate e catene chì sò cunsigliati nantu à a TV o amici boni, ùn hè micca necessariu, perchè solu un spécialiste medeciné sapi quantità chì fate quandu u zitellu a ferita l'aricchia.