Museu di Horim


A maiò parte di i musei in Seoul sò veramenti tesori. È ùn importa micca esse una organizzazione privata o una organizazione statunale - artifacti è ricchezziosu ammucciatu sottu u vitante di l'opere, sò capaci di u ritornu à u passatu è permettenu di toccu à i vechji. Museu Horim - unu di questi paesi duv'è l'antica cultura di a Corea del Sud pudendu esse apprinnia da u toccu.

Chì vedi in u museu?

U museu Horim hà apertu cù e so porte à u publicu in 1982. Allora era solu un pianu, destinatu per una esposizione permanente di antichi. Per via, Horim hè una urganizazione privata, è a cullizzioni di artifacti quì ùn appartenenu micca à l'statu, ma à assai rettili. Oghje, l'esposizione di u museu ocu a 3 floors - terra è 2 terra. Ci sò 4 salesi di stampa permanente è un spaziu tematicu sottu u celu apertu.

A cullizzioni di u museu aghjunghjera più di 10 mila esposizione. Hè ricuminciatu cumminatu da tutti i quartuli di u paese è sò spartuti trà e staghjunali per categurie:

  1. Archeologia. Questa artifacti sò colti, a produzzione di quale data di l'Età di Bronzu è i periodi più tardi. Questi sò funerari, urni, fratte, fratte. A perla di u hall hè a corona d'oru di u Pericru di i tri regni.
  2. Ceramica. A cullizzioni include 7 mil pezzi artighjanali fatti di bassa è porcellana, più di 500 artifacti di u metale è più di 2 mil opere. Cume hè caratteristicu, 44 esposi di questa fanzine sò nantu à a Lista di tesoru Naziunali è Patrimoniu.
  3. Opere di mèttru. Ancu l'altre diprezzu dui camere alcune ancu copre u tema, sta cullizzioni hè unicu è hè un legatu di i buddi coreani è l'arti. U tempu hè limitu à l'era di i Trè Regni è di a Dinastia Joseon. Frà l'artifacti pudete truvà statuette di bronzu di Buda, campane rituali, staffs di u mondu budisti, incensione burners.
  4. Libri è pittura. Eccu avete vede a cullizzioni di scrittura di u Buddhismu durante a dinastia di Koryo è una quantità di libri di l'era Joseon. In più, a cullizzioni si mostra a pintura coreana tradiziunale.

Per u turista nantu à una nota

L'infrastruttura di u museu di Horim hè perfetta à a cunvenzioni di i visitori. Ci hè una zona recrea, una cafeteria, una buttrega di souvenirs. Touri organizzati sò rializati in coreanu è in inglese. Ci hè a pussibilità di pagamentu di un correttu elettroniku per quelli chì sianu acquistati, in più di u coreu è in l'inglesu, ancu parlanu in Cinese è Giappone.

U prezzu di adessu per adulti hè $ 7, i zitelli sottu 18 anni è pensioni - $ 4,5. Per i visitori à i zitelli à 7 anni, l'accissioni hè liberu.

Cumu passu à u museu di Horim?

Per visità stu tesoru di l'antichità, piglià u metro à l'istazione Sillim, è dopu trasmissione à unu di l'autobus Nos. 504, 643, 651, 5413, 5528, 5530, 5535, 6512 è passà à a falla d'Horim Bamulgvan. Da u centru di a cità, i rotuli No.1, 9, 9-3 chì passanu per a stessa parata vi adattate.