Museo Nazionale di Corea


U museu Naziunale di a Corea hè cunsideratu cum'è a più grande in l'Asia, oghje un territoriu di 137,200 m, è in altizza righjuneghja 43 m. Questu hè unu di i principeseti attraversati di Seoul, hè cumpresu in i 20 musei più famusi mundiale. In altru altru, circa 220.000 exhibiti sò colti da quì, ma solu parechji 13 000 ponu vistu. U restu sò in parechji dimustrati in esibizioni speziale, ma in u restu di u tempu sò solu dispunibili à i spezialisti. In più di l'esibizioni permanenti è temporanevi, u museu duverà programmi educativi per i zitelli è adulti, è cunsiderà a direzione pedagogica di e so attività per esse una priorità. A data, l'istituzione hè stata visitata da un totale di più di 20 milioni di pirsuni, si compite da u mumentu di a so mossa à u novu edificiu.

Storia di u Museo Naziunali di Corea in Seoul

Havi cuminciatu in u 1909, quandu Sujon, l'imperatore di a Corea, dicidiu d'apre u colla di u Palazz Changgyeonggung per i so sughjetti. Doppu fu junciutu da una cullizzioni di u Museu Japanese, chì era dispunibule durante l'occupazione japonesa. Tutti issi artefacti eranu guardati duranti a guerra, per quessa, eranu stati purtati à a cità di Busan , è in u 1945 riturnaru à u so postu legu in Seoul . A ddu momentu, Coreia avìa addivintatu indipendenza è urganizò u so museu naziunalu stessu, in quale sti cullizzioni sò situati. Questu anni hè cunsideratu a data di a fundazione di u museu.

In prima, per u museu sò stati assignati u territoriu di i palazetti Gyeongbokgung è Toksugun , dopu a quale hà mudatu parechji volte. U postu finali hè un novu edificiu, custruitu in u Parcu Yongsan. L'edificiu mudernu hè prestu per ogni disastru naturali, hè fattu di concreto refrattariu è hè stabile sismicante: terrimoti di 6 punti ùn sò micca terribili per questu. L'esterno estremità di i tradiziunali cumunità coreani è, à u stessu tempu, hè una custruzzione moderna indicativa. U museu era novu apertu à u publicu in u 2005.

A cullizzioni di u Museo Naziunali di Corea

L'allizzione sana di u museu hè statu decisu di diventà in dui parte: a manca hè diretta à u passatu, è a diritta hè di u futuru. In questu casu, i cullizzioni sò distribuiti nantu à i pavimenti:

  1. U primu hè u tempu anticu di a storia. Sì avete interessatu in ricerca di u Paleuliticu è più tardi, in questa stanza serà interessante. A ceramica, l'uttine, i condecorazioni di casi è l'articuli di casa di i persone di quellu periodu sò esse exhibiti quì.
  2. U second u terzu pianu rapprisentanu l'arti. In u sicondu truverete caligrafia, a storia di i ieroglughisi coreani, l'anticu alfabetu Hangul, i pittura.
  3. In u terzu pianu pudete amparà i sculture è amparà più nantu à e articuli tradiziunali di i coriani è à l'altri populi di l'Asia.

Inoltre, in u pianu in u grande palcuscenu hè una pagoda di veru fugliale in tuttu crescita, era custruitu in l'era di Kora in u monasteru di Kenchons. Avà oghje u altu di e trè pianu di u museu.

Chì avete vede à u Museo Nazionale di Corea in Seoul?

In più di l'altri planteioni, u museu accoddi formaggi di u teatru naziunale Yon. In fronte di u bastimentu puderà ammirazione di u ghjornu di u ponte di ballu di funtani d'arcu , è per i visitori petite ci sò parechji espunzii prisentati in u museu di i zitelli.

Dopu à l'inspezione, pudete rilassate in cafesi o ristoranti nantu à u territoriu, cumu compru una varietà di souvenirs per ricurdari di visità u museu.

Cumu à u Museo Naziunali di Corea?

Pudete ottene u museu in caru, taxi o trasportu publicu, chì ùn avete micca avutu problema in Seoul. Allora, cù metro , pudete ghjunghje à l'estazione d'Ichon, chì si trova nantu à a 4 e linea di Könichunanson. In u bus No. 502 è 400, pudete alcuni u Parcu Yongsan Recreation, chì accunsenu u Museu Naziunali di Corea.