Isola Namisom


Una isula piccante, bella di Crescent, Namisom, si trova in a parti di u Sud di a Corea , à 63 km di Seoul . Questu hè spessu visitatu da i turisti chì volenu relaxà da l'affullanza di a capitale in un locu bellu in u senu di a natura.

Storia di l'isula insolita

O, o Namisom, sò una isula semi-fatta. Si sviluppau dopu a custruzione di u chonpen dam in 1944. U nomu di l'isula vinni da u nome di General Nami, chì participò à a suppressione di l'insurrezioni in u 1467 (durante u regnu di u Re Sejong) è hè intruduciutu è quì.

U tipu chì l' isula hà oghje hè u meritu di dui persone, u Surdatu Ming, l'ex capu di u Bancu di Corea, è u Signore Kang Woo Hyun. Hè questa persona chì, in u scrittu più cumuni di a terra cun diametre di 4 km, dispostu un parc verde, induve a bellezza di a natura è l'arti muderni armonii uniti.

Isula oghje

Namis hè u territoriu di i turisti. A maiò parte di tutti i stanzi cum'è u fattu chì l'isula hè una picca è formale, ma hè ancu un mini-statu separatu. Diciuneghja a so indipendenza culturale è divintò cunnisciuta cum'è a Ripublica di Naminar. Eccu, i so leghji è i reguli, u viscuali, passaportesi, soldi è ancu mail!

Una visione pittoresca è naturali da l'isula hè attaccata à l'assenza nera di e lenzi di forza. Tutti i filusului sò stati sottupulari. In u parcu, ostrici sò liberi di pascà, squirrigghi è chipmunks sò visibili in u follu d'arbuli. Grazie à questu, i turisti anu impressivu chì u pede di un omu ùn hè venutu per elli quì, ma chistu, sicuru, hè luntanu da esse u casu.

I turisti stranieri sò attrauti quì, sopratuttu, a chic natura di l'isula. Ma i Coreani assucianu stu locu cù u festival di musica Kanben è u filmu di a serie "Winter Sonata". Grazie à questu, avemu parechje stallazioni in a forma di snowmen, è u centru di attrazioni per i vacanze hè un magnificu canzon, stunningly beautiful in ogni mumentu di l'annu.

Opportunità per i turisti

À l'isula Namisom, i visitori sò offerte l 'intrattenimentu:

Ciò chì vede?

Ùn sò solu una festa attiva hè stata invitata di l'isula di Nami. A servizii di i visitanti sò offerte:

Inoltre, i turisti ponu esse in l'isula per parechji ghjorni, stendu in unu di i bungalows o casi europei. L'unicu ciò chì hè micca inclusu in u costu tutte di un bigliettu à l'isula hè alimentu. Pudete un bocca in una cafe o ristorante - sò situati nantu à u campu principali di l'isula. Ci hè ancu una cafe di u libru, un locu assai originale.

Regoli di cumpurtamentu annantu à l'isula

Per diventà un citadore di parte di a Ripublica di Naminar, i rigioni siguenti:

Quale ora u costu?

U prezzu di una visa standard (l'u ticket di u ticket) hè 10.000 Coreana won o $ 8.67. Per stranieri, adulescenti è persone più di 70 avà hè un scontu - u bigliettu custruite 8 mila guattà o $ 6,94. Per i zitelli è i zitelli più ghjovani, visitate l'isula custruite a mità di moltu. Un annuncu di un annu, un passaportu di un citatinu di l'isla Nami, custa 35.000 guidati ($ 31,36). A tariffa di parking hè 4000 won ($ 3.47).

Normalmente in l'isula di Nami in Corea vene nantu à un ghjornu sanu. Pudete vende 3-4 ore, ma questu serà pocu picculu per un bonu riposu.

Cumu ghjunghje?

Da Seoul, pudete attru in una sola ora, ci sò 2 manere:

  1. Shuttle-bass - piglià una bus stop in Namdamun o Insadon.
  2. Metro - avete a succissioni G, arrivanu a Gapyeong stazione. Da ellu à u ferry à l'isula di Nami 30 minuti à pede (sta distanza pò esse, se vulete, sopr'à u busu o un taxi).

In l'isula stessu pudete ghjunghje nantu à u ferrie turisticu, è i amanti estremi facenu cù l'aiutu di un zip-line.