Isuli di Corea del Sur

Ci hè una parolla chì ancu avete visitate una sola isula di Corea Suva per ghjornu, invece questa impiantaghju passate tuttu 9 anni di a vostra vita. Divertente, ma fattu veru. Dopu tuttu, in a fascia striscia di u Paese di frescura di u matinu, parechji 3358 isuli. In ogni casu, a maiò parte di quelli sò cusì petite è insignificante chì ancu i coreani si sò micca attentatu. In ogni casu, altri questi ci sò veramente un locu celu è resorts turistiche.

Ci hè una parolla chì ancu avete visitate una sola isula di Corea Suva per ghjornu, invece questa impiantaghju passate tuttu 9 anni di a vostra vita. Divertente, ma fattu veru. Dopu tuttu, in a fascia striscia di u Paese di frescura di u matinu, parechji 3358 isuli. In ogni casu, a maiò parte di quelli sò cusì petite è insignificante chì ancu i coreani si sò micca attentatu. In ogni casu, altri questi ci sò veramente un locu celu è resorts turistiche.

Elementi naturali di l'isuli di Corea di Corea

A costa di a Corea hè assai longu è hè spuntatu da e cale. Hè ciò chì hè cunnisciutu - per un certu ch'è micca cunnisciutu, ma u fattu restanu: assai lotterie chjucu in a costa di u paese. A maiò parte di l'isuli anu fretu di a populazione permanente è avè un spaziu petite. In ogni casu, ci sò gianti veri, sceltu per i turisti per u clima dulore subtropikale. Trà i più grandi isuli di Corea del Sur, chì spessu causanu interesse da i turisti, sò Jeju , Ulleungdo è Ganghwa .

Top 10 più populi di u Corea

In fatti, hè pussibule di parlà per ogni terra diferenza è e so funzioni per un pezzu tantu, perchè hè megliu esse sulamente 10 isule "a maiò" di l'isuli in Corea di u Korea:

  1. Jeju. U capu di e alloghji, chì sò in rapportu cù u turismu è l'isuli coreani in generale. L'urìggini hè assuciata à l'eruzione di u vulcano Hallasan . Per via basalte è roche di lava, è ancu per a so flora è fauna unica, a Jeju Island hè tutela da UNESCO. In ogni casu, questu ùn in u minimu impedisce à ottene dinammu in u turismu - hè cunnisciutu cum'è una di e prime cità di u paese.
  2. Chindo . A so popularità ùn hè micca ligata cù e cità è vacanze a spiaggia. L'isula di Chindo, ancu Shindou, hè cunnisciutu in Corea di u Korea com'è un "miraculu Moiseyevo". È tuttu per u fattu chì duie volte à l'annu hè un fenomenu unicu cum'è ciò chì hè scrittu in a Bibbia - u mari parted. Per una settima entera un juncimentu di una larghezza di 40 m è una distanza di 2,8 km hè furmatu, chì cuntene Chindo cù l'isula vicinu di Modu. Indubbiamenti, i Coreani inventaru una legenda bella di u dragone mari, ma a ragiunata di stu fenominu hè assai simplice - putenti currenti di mare.
  3. Ulleungdo. L'isula hè in una grande dumanda entre i cori coriani, è hè ancu cunnisciutu com'è un quartu di pesu di u paese. A so carte di attività hè chimica. L'infrastruttura turistica hè ben equipata quì, ci sò una serie d' attraversi naturali chì atraducanu a so bellezza.
  4. Kojedo, u stessu Koje - u sicondu più grande di l'isuli in Corea di Corea. Quì tuttu hè prestatu per a riceve di i turisti è u so erzu cusì cómodu. Cù a parti di u cuntinente di u paese hè cunnessu da un túnel sottumessu cun una longu di 8,2 km.
  5. Ganghwad. Hè cunnessu à a terraferma da un pianu. L'isula hè pupulari à i fanni di seguimenta di muntagna. Inoltre, pudete migliurà a vostra salute aghjurnendu bagni di tina sottu u celu apertu. Un interessu particulari trà i turisti hè u postu à u pedi di u Monti Koryu, induve 120 tombi di pietra di u Periculu di l'Età di Bronzu sò situati.
  6. Udo. Una piccula isula trà quelli chì circundava u Jeju. I turisti interessani trovi cusì beach playas de coralli, cuntrastanti cù i rodi negra di lava. Questu isulanu hè adattatu com'è un locu per quelli persone chì sò i criteri principali di u restu per u cunfortu è a pace.
  7. Hixando. L'isula appartene à u cuntroltu di Sinan in Corea di u Corea. In u periodu di l'antichità, sirvìu com un postu di esiliu per l'autorità disgrazziatu da l'autorità. Però, a bellezza di a natura lucali era stata cunquista da grande menti chì dopu anu surtitu l'isula cun grande disprezzione. Oghje, pudete stilla admirar i paisaghji di u cima di a muntagna, à a quali porta una strada suluzione, chjamata "Dragon's Tail". In un di i ristoranti calei righjunali sò sirvuti un delicatessen unicu - un craveru.
  8. Kwanmedo. Questa isula petite, ma sta maravigliosa hè bella, hè un locu ideale per quelli chì straccanu per l'armunia cù a natura è apprizzate a privacy. A spiaghja di Kvenmedo hè nè, sfinia fina è acqua chjaru.
  9. Pannendon. L'estremu sittintriunali di Corea di u Korea, è in concurrenza, u puntu strategicu militari. Malgradu u fattu, i turisti anu accessu. In l'isula ci sò parechje platti induve si pò esse inspiratu da un paisanu di mare inimaginable è maggicu. Inoltre, a pesca hè benunata quì.
  10. Vedo . L'isula hè duminata da un clima subtropicu. Avanzamente, era unhabitu, ma oghji hà sviluppatu u più grande giardinu botanicu in u paese. U so area hè più di 132 metri quadri. km. Questu crescita circa 3 mila varietà di e piante, chì sò quelli raprisentisti di spezii rari è esotichi. Cuniani si cumparanu din isula cù paradisu.