U monocìti sò sopra u normale - chì cosa significa questu?

U monociti sò un tipu di leucociti, elementi relativamente grandi di sangue, chì u prugettu hè di purificà u corpu umanu da i celesti mortu, neutralizazione di i microorganisimu è contru la formazione di tumuri. U monociti sò prudutti è rimensati in a manna d'articulu di u rosu, da quì sò ingressu à u sangue è si vultendu in u macròfagiu, chì mature in macròfichi, cù altri cèl·luli di u gruppu leukocitiu (limfochite, basòfili è neutrofili).

Ancu, quandu analizà u sangue, hè revelatu chì u cuntenutu monociteghja hè più altu di u normale. Hè chjaru chì u preoccuperu di i pazienti chì anu stu fattore, è u so vulete sapè ciò chì significa chì u numaru di monociti hè più di u normale.

Chì significarà chì i monocités are above normal?

Un analisi realizatu per stabilisce u nùmeru di monocyte è leucocyte hè chjamatu formula di leucocita. A norma di i monociti in u sangue hè di 3-11% di u nùmmiru tutale di leucociti, è in e donne a tariffa più freca pò ancu esse 1%. Se u percentualità di monocyte in un adultu hè un'essamente maiori di u normale (più grande di 0.7x109 / L), pudemu assicurà l'iniziu di monocitosi. Allocate:

  1. A monocitosi relattiva, quandu u livellu di i monociti hè un pezzu maiori di u normale, è i linfòciti è i neutròfili sò in limiti di u minimu.
  2. U monocitosi assuluta hè tipicu per i prucessi inflamatorii in u corpu, mentre chì u cuntenutu di i linfonichi è i monociti in u sangue hè più altu di u normale: un 10% o più di più di l'indice nurmale.

Cù monocitosi, u prucessu di produttori cilesti bianchi hè attivatu per palluzzà infezzjoni o tumuri maligni. A funzione principalu per un spécialiste in questu casu hè pricisamenti per stabilisce a causa di l'aumentu in u numaru di caghjuli protettivi in ​​u sangue.

Attenzione! I paràmetuli di u cuntenutu monocithe in u sangue dipende di l'età, è per quessa l'excèntinu di u so livellu ùn hè micca sempre un indicatore di u sviluppu di u monocitosi.

U monocìti sò sopra à a norma - causa

Comu avà hà avvistatu, a maiò parte di u cuntenutu monocyte in u sangue hè più altu di u normale, indicando una malatia d'etiologia inflamatica o oncologica. I ragiuni cumuni di l'aumentu sò:

E questu hè luntanu di una lista completa di malatie chì provoca un aumentu di i monociti in u sangue. Ancu in l'absenza di sintomi evidenti di a malatia, un altru numaru di corpu biancu adducta chì i cambiunazioni patologichi in u corpu hà iniziatu, è a maladie hè in una primitiva etapa di sviluppu. Dunque, hè necessariu, senza ritornu, per inizià u trattamentu.

Terapia di monocitosi

Cù un ligere cambiamentu in u numiru di monocyte, u corpu, cum'è regula, copre cù u prublema è l'assistenza medica ùn hè micca necessariu. In u casu di un incrementu significativu in u livellu di monocyte in u sangue, u mèdicu assistente hà prescrittu necessariu un studiu supplementu. Terapimu hè assuciatu cù l'eliminazione di a malatia sottuviata è, com'è digià stata notata, hè più efficace in i primi tempi. Hè facilier à curà a monocitosi in i malatii infizziosi. Se a causa di un aumentu in u livellu di monocyte sò e cuscenziu oncologici o leucemia crunulica, u cursu di a terapia dura longu u tempu, è ùn ci hè micca una garantia di cura completa (alas!).