Placinds avec patate

Oghje, vi cunsigliarà cumu fà preparà un pezzu tradottu Moldovanu - placenti è patate. U settore minimu di prudutti, un pocu di tempu libru è nantu à u to desk serà una grande ottata per un oghje suvitatu o un bocca originale per i visitori.

Placcas Moldaviani cù patate - ricetta

Ingredients:

Per u riposu:

Preparazione

Per fà una pasta per placinds cù patate, cacciammu in un tettu prufunnu di farina di granu, fate uni pochju di pezzi di sal, stir, fighjendu in un centru è indispensà in acqua calza cù l'oli vegetale. Emu mischjoghja a pasta stritta, un pocu più suave da i fettucalli, è lasciate durante trenta o quaranta minuti per a cerveza.

Intantu, preparanu u riposu. Scartite u patate in acqua salitu, dopu chì ne puru di u pelle è u cutaghju in parechji parti. Quand'ellu hè pronto, sguassate i patati, sfacciate e patati purcati cù purcurie cù un patati purci, stagione cù pepite nera, ciputi di cubed, aneto finamente chopped cun verdi è mischju.

Dopu avemu dividitu u test in quattru sette partes indipindenti, ogni ghjornu chì hè strufinatu assai cun un pin rolling. I fiurati di u capu sò stirminiati cù l'aiutu di e mani finu ancu di u ghjuvellu, à u livellu di a foglia. In u centru avemu u freschezza di u patata frittu, i lichni finti sò tagliati, pocu micca righjunghjendu u nivellu di rinfriscenu, in forma di fasgiuli per ottene un tipu di petali. Ogni annu avemu dicapitatu, avemu stampa un pocu è aghjunghje l'edge.

Pour in una padedda cù un oliu refinatu vegetale di fondu spichidu, calienta bè è avemu marinu l 'cartellu in quì per trè à quattru minuti in ogni uitu.

I placinds cù patate sò diversificati aggiunendu furmagliu di patata invece di cipressa rinsicendu cipulcuri foglie fini, o preparanu placidie cù patate è casgiu cottage. Per fà questu, mettite i patate machinate appiegatu cù quagliu cottage, fate l'alloghju cù foglie friddu, verbi piccati è spiculi à a vostra scelta è u gustu è cunglite.

Pudete ancu aduprà una picurina crudu nantu à un grossneru gruttu o patate finamente piccu, mischju cù cipolla è aneto.