Tradizzioni di Spagna

In ogni paese ci sò tradizzioniti unichi chì determinanu a so natura è a cultura. Parrannu di l'Spagna, hè un paese assai coloratu cù tradiziunali brillanu è più cà una persona interessanti. Chì hè l'essenza di e tradizione naziunale è a cultura di l'Spagna?

E tradizione e costi di Spagna

  1. I spagnoli stessu sò assai felice è ruveganti, sò cunnisciuti da u so temperament. Arrivatu in Spagna per a prima volta, vi sorprendenu chì i quelli di u paese eranu assai sinceri è aperti à i clienti, ponu fà turnà à voi nantu à a strada è cumincianu una longa di conversazione. In conversazione, i Spagnoli sò sempre assai spressivi, attivamente utilizanu espressioni faciale è gestiti. Qualchese pò esse discutitu, solu a pulitica, a famiglia reale è a riligione - hè megliu ùn sughjiri micca questi temi perventi à i furestieri. L'attitudine assai simpaticu di i Spagnoli à i zitelli - i so propii è l'altri.
  2. In una manera absoluta in incomprensibile, i spagnoli temperamentali preferenu un modu calmatu è midatu di vita. Questu hè sustituì da una tradizione cum'è a siesta . A l'altezza di u ghjornu, a vita in cità è pruvince espagnoli pari di frigorificà parechji ore, quandu tutti i abitanti si ripusenu. Ma dopu chì u tramontu face una tempesta di notte di notte - hè tradiziunale è l'osseo (cammina per i strati è i boulevards è di cunversazione in l'aire frescu).
  3. À a sera è à a notte, tradiziunale in l'Spagna, i vacanze naziunali sò divertenti. Eccu i vacanzi naziunali è religiosi - Natale, U ghjornu di Trè Re, Cunsigliu di Custituzione, cum'è lucale, celebrati in parechji pruvinci. Questu quì include u Festivale di U Focu è u Festival di Tomati (in Valencia ), "Mori è Cristiani" (in Alicante), Oliu ghjornu (in a cità di Leiketio) è altri. Tali ghjorni sò dichjarati un findi è sò assai culuriti - in cità è villaghji urganizate carnivali, festivali cù canzoni, balli e competizioni.
  4. Chì Spagna senza cumbattimentu? Indubbitu, u taffuri hè un veru spettaculu spagnolu, arradicatu à l'Età di Bronzu, quandu u toru era cunsideratu un animali sagru. In Spagna, tinnura ùn hè cunsiderata cum'è una tradizione culturale cum'è sportu naziunale. In più di a correggiunità, hè ancu interessante per annunzià da i toru durante u festivale di u lugliu in Pamplona: cintunari di i ghjovani bravura scontrani prima di una banda di torilli di battaglia per fà i cosi li nervi à elli è l'audience.
  5. È, finitu, un pocu nantu à e tradizione culinariu di l'Spagna. Residenti di a Peninsula iberica prefettenu di manghjà frutti è ligumi, mariscos, rice, vinu. Quì in u cursu di l'oliu d'oliva, erbe è spice (nutmeg, u ziferanu, tagliato, romarin). Inoltre i Spagnoli sò assai piace à tutti i tipi di salsi. E i platti nazionale di a cucina spagnola sò paella, perchutu è pernatu gazpacho.