Spagna: Valencia

Quale hè chì ùn hè micca sognu di almenu im immerse in u flussu pocu di vita, fughje da a folla, a vita di l'uffiziu è u stress? Scopra in una vita di spassighjate piacè, una munzida di turisti è affullante di vacanze impurtanti. I sònnii chì si ponu esse realizatu ind'i sole chjaru Spagna.

Valencia

Hè pussibule cumminà in una cità una vita provinciale tranquilla è un richu programma turisticu? Hè pussibule, se questu hè u centru di l'Spagna pruvinciali. Valencia - u silenziu è a bellezza di a vita campagnola viaghjanu in armunia cù u ritimu di a vita di una cità chjuca, littirale chì compone di siti storichi. Ancu un ghjornu di cammellu intornu à a cità pò darà assai impressioni: Valencia hè basicamente una cità in un compilamentu meridionale, i posti sò situati da l'altri in 15 minuti di caminari.

Piazza di la Reigna

A Queen Square - U core storicu di Valencia. In tuttu i più stanu "stella" hotels, pubs è ristoranti auti, e cafeteriasi cosi sò cuncentrati. A più specificamente, u core di Valencia hè un picculu giardinu in u centru di a quadra, chì offra tutti un altru in u lume u lume di l'arbureti è mette in l'ispìritu di a Spagna antica - un viaghju per a cità nantu à un carrettu di cavallu.

La Catedral de Valencia

A cattidrali di Valencia hè una chjesa cattòlica chì, per un pezzu di tempu, cullighja elementi architecturale di diversi stili. A custruzzioni di a chjesa cuminciò à u XIII sèculu, i principali edifici sò stati construitu in u seculu XIV, è parechji parti eranu cumpiitu finu à a fine di u seculu XVIII. Comu u risultatu, i principii crescita di a chjesa sò fatta in l'altru gòticu, ma sò stati ammustrati cù elementi di stile romànica, barocca, renaissance è neoclassicismu.

Grial

A famiglia di a famiglia di a Cattedrale di Valencia hè stata traversa da u stessu grulu. Semu devi avà chì in u 2008 l'autenticità di a tazza era ricanusitata da u Vaticanu stessu. Visita a Cattidrali è vede personalmente u Santu Grailu pò qualcunu. L'unicu obstacle pò esse u sposi, in quandu nimu hè permessu à a Cattidrali (u sacramentu dopu allu). Ma tutti i sacramenti è i rituali in a chjesa pruvate à esse distribuziutu cusì cusì chì quelli chì vulete acquistà à a Cattidrali nantu à a tour ùn avè micca deve aspettu.

Ciudad de Las Artes y Las Ciencias

Cittia in cità. Un tipu di doll matryoshka, solu in una manera spagnola.

A cità di a scienza è l'arti di Valencia si face un pocu surrealista, l'architettura tutta di l'edificatori ritrovani pinsamenti nantu à u cosimu. In ogni casu, questu hè u prepositu cumpresi l'effettu arrivatu da l'architetti Santiago Calatrava è Felix Candela. A cità futurista da una vista di vista d'occhiu com'è una stazione intergalactica, situata per qualchi ragione in a Terra. A città hè una custruzzione principali, l'Hemisferica, questu u cinematograficu IMAX, l'Oceanografic, o l'oceanariu, a sala di l'Agora, u Prìncipi Filippu Museum of Science è a Reina Sofia Palace di l'Arti. Ci hè un lavu in a cità è un locu locu - l'estatua di Gulliver.

L'Oceanografic

L'oceanaru in Valencia hè l'orgogliu di tutti i Spagnoli. In generale, l'abitanti di Valencia avianu qualchì cosa per esse fattu, ma l'oceanariu hè un orgogliu indispensabile di tutti i Spagnoli senza escezione, ancu i più chjosi. U primu, hè u più grande acuariu in Auropa. Siconda, quì pudetebbe vigilianu cumu si sò dilujati i delfini. U terzu, l'oceanaru permette di osservà a vita di a vita marina in a famiglia per elli l'ambienti. U munnu sottu u mondu hè a so vita, longu hè abituata à l'gran numaru d'ochji bifedali ochji nantu à elli, affinchè visitatu da l'oceanaru hè un sensu incomparable d'immersione in un veru monacu sottudu.

Lonja de la Seda de Valencia

La Lonja de la Ceda. Silk Trade Exchange. Doppu lu titulu prosaicu si trova un immubiliante beddu grandore cù interiors stòrici impressiunanti è una storia ricca. Halls with Gothic Ceilings, sculptured stone details, Charming Orange Yard - tuttu chistu ùn vi manca un turista indiferente.