Kislovodsk - attraversu turisticu

Tutti quelli chì volenu truvà in un locu induve hè sempri assulanatu, hè solu bisognu di visità Kislovodsk. A strada, hè chjamatu: "a cità di 365 ghjornu assicuriti annu". Questu hè un locu bellu fiume è iridescent, chì si trova trà e fascinating Caucasus Mountains, è da quasi ogni puntu di a cità pò vedà u ​​famoso Elbrus. Avete capete chì una esurtazione di a prussimità di e muntagne scandalizate a mente?

Posti interessanti in Kislovodsk

In più di una bella natura in Kislovodsk, ci sò assai attrazioni lucali. Avà parlate di culu di elli à u turnu, è ancu di ciò chì vede in Kislovodsk.

Galleria Narzan

Un gran numaru di turisti attrae a galeria di Narzan, situatu in Kislovodsk. Questu edifiziu, custruitu in u stilu di u Middle Ages Inglese, era originalmente pensatu solu per aduprà diverse prucessi cù l'utilizazione di Narzan. Oghji u funziunale di questu locu hà cambiatu un pocu.

Siccomu a Galería Narzan era custruita più di 100 anni, ma si pò ancu avè una grande pupulazione, perchè ghjè in questu hè una sucità narrà. U bonu, cuparti da una cupola di vetru, à traversu chì hè perfettamente visuali una superficie serena di l'acqua, spluviu cù petite bombe di carbon dioxide, appareva à tutti quelli chì interessanu.

In u territoriu di a galeria, ci hè ancu una biblioteca di città centru cù una sala di leghje, un salottu per cuncerti è vedere i film, bè, è belli ghjardi di bassa, da ellu pudete bevi l'acqua più fresca è fresca.

Valli di rosi

A prossima attrazzjoni di a cità di Kislovodsk hè u Vallu di Rosi, in u quali, un pocu di più di 3 ettari, sò stati numerosi varietà di varietà di rosati. È chì a maiò parte di elle si ciurenu solu in a seconda mità di l'estate, u funziunamentu generale è grooming di tutta a vallata sò ind'i risposti per interesse. Cusì ùn sia scuntatu si vene quì "in u mumentu incorreu", almenu un passaghju cumandante per l'urighjini pintu hè garantitu per voi.

U Museu di Fortress

Hè cresce in generale chì a storia di Kislovodsk cuminciò precisamente cun u museu "Fortezza". Di sicuru, era custruiutu micca cum'è un istituzione educale, ma cum'è un mezzu di rinfurzà a cità. In i nostri ghjorni ùn ci hè bisognu di una custruzione di difesa, cusì a "Fortezza" principia à funziunà cum'è museu. Ci hè una torre torna aperta in quale aduprate assai spessu tutti i totti d'esibizioni, cunferenzi, olympiads di l'istituti è riunioni di a Round Table, chì revelanu assai temi archeologichi. In u restu di u museu pò ancu vede parechje cose interessanti: antichi, exhibiti archeologi, colaccetti etnografichi chì revelanu a storia di una cità multinazione.

Cascate

Immediatamenti intrigatu da voi, in Kislovodsk, puderà vede parechje cascate. Diciaraghju u più famosu.

1. Cascata di Lermontov. I ressevuliti lucali dicenu chì era questa cascata chì Lermontov hà descrizzione in a storia "Princess Mary". Per arrivare à questu frazile locale ùn hè micca difficiule, ancu alcuni busus di cità si vanu. E dopu avè passatu un pocu più altu di u gargu, i caves in cungu cù a so cupirtina aperta à vedenderà.

2. Cascate d'acqua . Questu hè un gruppu tutale di cascate, u più altu di quale righjunghje à 18 metri d'altura. Hè più probatu, unu sèrverebule di quale vene stu nome? Ci sò parechji risposti:

3. Cascate "Royal Crown" , pensemu chì u nomu parlarà per ellu stessu, è pudete imagine tuttu u splendore di sta criazioni naturali.

Tuttu l'altitudine hè solu una piccula parte di ciò chì pudete amparà quandu visite Kislovodsk. Ma pudemu pinsà chì questa sminuità di sighjini serà bastatu per interessa.